| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aqua totaal pas op!!
-
Baskovisch
Aqua totaal pas op!!
Al enkele jaren bestel ik trouw bij Aqua totaal, werd altijd geleverd op zeer korte termijn. Daarom heb ik deze keer niet gecheckt of er problemen zijn met deze internet winkel. Helaas, want een bestelling van 90 euro gedaan en na twee weken nog niets geleverd. Al gauw zag ik op vele forums dat de nieuwe eigenaar, wat ik helaas niet wist, geregeld niet levert. Aqua totaal was een winkel in Weert en is met de nieuwe eigenaar, Mike Rongen, puur een internet bedrijf geworden. In weert zijn ze weg. Wel heeft hij meerdere internet bedrijfjes en een dierenwinkel in Sittard. Op mails komen geen reacties en telefonisch wordt nooit opgenomen. Pas dus erg op en bestel hier niets!! Ik ben één van de velen in de rij...... Als er nog anderen zijn die juridisch/ incasso tegen hem willen instellen, dan laat het even weten, mogelijk is een gezamenlijk optrekken mogelijk. Dit moet stoppen! 
Re: Aqua totaal pas op!!
Hallo,
Ook ik ben nu reeds 2 weken bezig om reactie te krijgen en er achter te komen wanneer ik mijn bestelling krijg. Op de diverse forums behoorlijk wat gedupeerden. Ik stel hen in gebreke wanneer ik mijn spullen niet krijg en/of ik niet te horen krijg waarom mijn bestelling is vetraagd en een nieuwe leverdatum krijg. Het gaat bij mij om een bedrag van afgerond €74.
Ook zoek ik contact met degenen die reeds aangifte hebben gedaan bij de politie, om zo deze te bundelen. Ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering in en ga contact opnemen met de Rabobank om daar aan te geven dat deze klant van de Rabo er malafide praktijken op na houdt.
Het is ronduit onbeschoft!
Gr. E Vos
Ook ik ben nu reeds 2 weken bezig om reactie te krijgen en er achter te komen wanneer ik mijn bestelling krijg. Op de diverse forums behoorlijk wat gedupeerden. Ik stel hen in gebreke wanneer ik mijn spullen niet krijg en/of ik niet te horen krijg waarom mijn bestelling is vetraagd en een nieuwe leverdatum krijg. Het gaat bij mij om een bedrag van afgerond €74.
Ook zoek ik contact met degenen die reeds aangifte hebben gedaan bij de politie, om zo deze te bundelen. Ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering in en ga contact opnemen met de Rabobank om daar aan te geven dat deze klant van de Rabo er malafide praktijken op na houdt.
Het is ronduit onbeschoft!
Gr. E Vos