Dag lezers,
Ik wil jullie mijn ervaring vertellen over Badkamerdiscount.com.
Het begon allemaal toen ik een maand geleden mijn badkamer aan het verbouwen was, en ik eerder dan verwacht een drain kon gaan plaatsen zodat aansluitend de tegelzetter met het afstorten van de vloer verder kon gaan.
Ik was van mijn mening dat ik een I-drain type "chape 54" nodig had, maar je raad het al, na 5 (web) winkels gevonden te hebben die dit type volgens hun site ruim op voorraad zouden hebben, bleek dit bijtelefonische navraag toch niet zo te zijn. Op een website na dan, en dat was de badkamerdiscount.
De volgende dag gebeld om hier inderdaad de order te plaatsen. Nogmaals het type doorgegeven, en het bedrag via overgemaakt.
24h later wordt de drain geleverd. Bij het uitpakken blijkt echter dat het toch de verkeerde is. Ze hebben de "lineair" geleverd ipv de "chape".
Gebeld en aangegeven dat het de verkeerde is, en dat ik daar erg teleurgesteld om ben want ik heb niet voor niets van te voren gebeld om dit uit te sluiten.
Daarbij komt het probleem dat ik nu ook geen tijd meer heb om de verkeerde terug te sturen ivm de komst van de tegelzetter.
De geleverde idrain, model "lineair" zou ik nooit bij de badkamerdiscount besteld hebben, daar deze absurd duur verkocht wordt tenopzichte van andere webshops.
Bij de vraag of ze mij een korting willen geven krijg ik de mededeling dat ze nooit geld terugstorten.
Uiteindelijk krijg ik een kortingsbon van 50,- euro die ik bij de badkamerdiscount mag besteden.
Goed opgelost denk ik dan. Maar het verhaal krijgt nog een staartje........
Een dag later ontvang ik ineens een creme kleurige samba gberit inbouwtoilet drukknoppen.
Deze heb ik nooit besteld. Het was dan ook niet mijn naam die als geadresseerde op het pakje stond.
Natuurlijk wilde ik deze terug sturen, maar ik ben doordeweek druk met mijn werk, en kan niet snel tijd vinden om naar het postkantoor te gaan. Dus dat zal tot zaterdag moeten wachten.
Inmiddels had de badkamerdiscount ook door dat er iets verkeerd was gegaan, en vanaf dat moment regende het emails en telefoontjes met de vraag wanneer ik het pakje ging retourneren. Ik netjes uitgelegd dat dat die zaterdag zou gaan gebeuren, en dat het allemaal goed ging komen.
Vervolgens wil ik een week of vier later gebruik maken van mijn 50,- euro tegoedbon, en daar wordt op gereageerd met het antwoord, dat ze nog steeds niet de geberit inbouw samba knop hebben ontvangen.
Kortom, een bedrijf, dat alleen wil verkopen, niet kan lezen, en al zeker niet kan communiceren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Badkamerdiscount.com
Badkamerdiscount.com
Laatst gewijzigd door Joep1981 op 01 jul 2011 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Re: Badkamerdiscount.com
Begrijp niet waarom je korting wilt voor een verkeerd geleverde bestelling.
Kon bk discount niet gewoon omruilen zoals het hoort bij een verkeerd geleverde bestelling?
Geen geld terug bij een verkeerd geleverde bestelling en dan ook nog mekkeren als zij een andere bestelling ook verkeerd afleveren en jij deze niet snel genoeg retour stuurd.
Wat een amateurs zeg, goeie reclame zo.
Kon bk discount niet gewoon omruilen zoals het hoort bij een verkeerd geleverde bestelling?
Geen geld terug bij een verkeerd geleverde bestelling en dan ook nog mekkeren als zij een andere bestelling ook verkeerd afleveren en jij deze niet snel genoeg retour stuurd.
Wat een amateurs zeg, goeie reclame zo.
Re: Badkamerdiscount.com
Hoi TeunBosseman,
Ja, dat terug nemen was geen optie ivm krapte in de tijd. Dat is dan mijn eigen fout, maar ja, daarom had ik van te voren stad en land afgebeld om te kijken of er uberhaupt een bedrijf in nederland was dat de Idrain chape op voorraad had liggen.
Bedankt voor je reactie.
Ja, dat terug nemen was geen optie ivm krapte in de tijd. Dat is dan mijn eigen fout, maar ja, daarom had ik van te voren stad en land afgebeld om te kijken of er uberhaupt een bedrijf in nederland was dat de Idrain chape op voorraad had liggen.
Bedankt voor je reactie.