LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bcc lange levertijd en slechte service
-
Bcc lange levertijd en slechte service
Op 04-01-2013 heb ik een Whirlpool FT337SL bij bcc besteld.
Bij het artikel stond levertijd binnen 2 weken.
Van de week heb ik contact via email met Bcc gezocht over wanneer hij geleverd kan worden.
Ik kreeg een email op 15-01-2013 terug dat de levertijd nog onbekend is.
Hierop heb ik dezelfde dag nog een email terug gestuurd dat als de magnetron voor of op 18-01-2013 niet geleverd kan worden, ik liever mijn geld terug heb.
Tot nu toe 17-01-2013 20.00 uur heb ik niks van Bcc gehoord, geen reactie op de levertijd, of dat ik mijn geld terug krijg.
Ook heb ik geen email gekregen dat mijn product verzonden is zodat het wel binnen de vermelde levertijd afgeleverd kan worden.
Op 18-01-2013 aan het einde van de middag kreeg ik een email van Bcc waarin stond dat het product niet meer leverbaar is.
Ik kreeg in de email een vergelijkbaar artikel aanboden volgens Bcc, echter was deze wit ipv grijs en de inhoud was minder.
Hiermee ging ik niet akkoord, een andere magnetron die wel goed was zat weer 2 weken levertijd op.
Uiteraard ga ik niet in totaal 4 weken wachten op een magnetron.
Weer een andere magnetron die iets duurder was maar wel direct leverbaar kon niet voor dezelfde prijs geleverd worden.
Bcc kon ook na overleg mij niet financieel tegemoet komen.
Ze deden een voorstel om de email terug te sturen naar de verkoopafdeling met de bedoeling dat ze een ander toestel konden aanbieden.
Wat weer een x aantal dagen gaat duren.
Ik ben niet van plan om 3 a 4 weken te wachten. dus ik heb de koop laten ontbinden.
Ik vind het schandalig dat Bcc na zulke onduidelijkheid mij niet tegemoet wil komen.
Ze reageren niet of nauwelijks op emails waardoor ik een duur 0900 nummer heb moeten bellen om te overleggen, ik ben hier de laatste keer ongeveer 17 minuten mee bezig geweest.
Bestel alleen bij Bcc als je 3 a 4 weken op een magnetron wil wachten!
Bij het artikel stond levertijd binnen 2 weken.
Van de week heb ik contact via email met Bcc gezocht over wanneer hij geleverd kan worden.
Ik kreeg een email op 15-01-2013 terug dat de levertijd nog onbekend is.
Hierop heb ik dezelfde dag nog een email terug gestuurd dat als de magnetron voor of op 18-01-2013 niet geleverd kan worden, ik liever mijn geld terug heb.
Tot nu toe 17-01-2013 20.00 uur heb ik niks van Bcc gehoord, geen reactie op de levertijd, of dat ik mijn geld terug krijg.
Ook heb ik geen email gekregen dat mijn product verzonden is zodat het wel binnen de vermelde levertijd afgeleverd kan worden.
Op 18-01-2013 aan het einde van de middag kreeg ik een email van Bcc waarin stond dat het product niet meer leverbaar is.
Ik kreeg in de email een vergelijkbaar artikel aanboden volgens Bcc, echter was deze wit ipv grijs en de inhoud was minder.
Hiermee ging ik niet akkoord, een andere magnetron die wel goed was zat weer 2 weken levertijd op.
Uiteraard ga ik niet in totaal 4 weken wachten op een magnetron.
Weer een andere magnetron die iets duurder was maar wel direct leverbaar kon niet voor dezelfde prijs geleverd worden.
Bcc kon ook na overleg mij niet financieel tegemoet komen.
Ze deden een voorstel om de email terug te sturen naar de verkoopafdeling met de bedoeling dat ze een ander toestel konden aanbieden.
Wat weer een x aantal dagen gaat duren.
Ik ben niet van plan om 3 a 4 weken te wachten. dus ik heb de koop laten ontbinden.
Ik vind het schandalig dat Bcc na zulke onduidelijkheid mij niet tegemoet wil komen.
Ze reageren niet of nauwelijks op emails waardoor ik een duur 0900 nummer heb moeten bellen om te overleggen, ik ben hier de laatste keer ongeveer 17 minuten mee bezig geweest.
Bestel alleen bij Bcc als je 3 a 4 weken op een magnetron wil wachten!
Laatst gewijzigd door Zwolle1234 op 21 jan 2013 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bcc lange levertijd en slechte service
Bcc sluit al een vestiging in enschede, zo goed gaat het dus niet. Ik denk dat je goed moet uitkijken als je daar nu wat gaat kopen.
-
Op klacht.nl lees ik ook behoorlijk veel klachten over de levering van Bcc.
Helaas gebruiken ze de term "High service" nog steeds, wat absoluut niet klopt.
Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg, als ik het al terug krijg
Je weet maar nooit.
Helaas gebruiken ze de term "High service" nog steeds, wat absoluut niet klopt.
Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg, als ik het al terug krijg
Je weet maar nooit.
-
Veel te lang wachten en nu is hij elders veel goedkoper
-
Moet zeggen dat ik zelf weinig problemen heb ondervonden toen ik 2x besteld heb bij BCC. In de winkel word is het varieerend van supergoede service tot geen. Helaas valt het altijd zuur uit dat je iets besteld en ze het niet kunnen leveren, want de klant is altijd het zaadje.
Je hoeft je geen zorgen te maken over het geld. Een bedrijf als BCC maakt dat gewoon keurig over binnen de 30 dagen termijn.
Je hoeft je geen zorgen te maken over het geld. Een bedrijf als BCC maakt dat gewoon keurig over binnen de 30 dagen termijn.
-
Klopt, ik heb per email excuses van Bcc gekregen, het geld word binnen 10 dagen overgemaakt. De excuses accepteer ik, al blijft het wel zuur hoe het gegaan is. Helaas dat een groot bedrijf als Bcc geen vergoeding of iets dergelijks geeft, terwijl ze niks geen service geboden hebben.
-
ik heb een paar weken geleden een nieuwe plasma tv gekocht bij BCC en kan niet anders zeggen dat ik supernetjes ben geholpen! In de winkel werd ik goed geholpen maar ook de levering ging perfect, was voor het eerst dat ik hier iets kocht maar zal dit zeker in de toekomst weer doen!
-
Zo zie je maar dat het ook op de juiste manier kan, maar als het eenmaal niet goed gaat.
Dan gaat het meestal ook goed mis.
Dan gaat het meestal ook goed mis.