(...)
Ik moet inderdaad de MFC-L2730DW of MFC-L2750DW hebben. Deze printer is non-conform. Het model bevalt mij wel. Hij gaat dus terug.
Nou dan zijn we er 8 pagina.s verder eindelijk uit...pff wat een operatie .
Je weet nu wat je moet hebben, dus dan hoeft er ook niet meer te worden uitgezocht óf en hóe die retour moet en of hij überhaupt teruggenomen kán worden.
(...)
Ik moet inderdaad de MFC-L2730DW of MFC-L2750DW hebben. Deze printer is non-conform. Het model bevalt mij wel. Hij gaat dus terug.
Nou dan zijn we er 8 pagina.s verder eindelijk uit...pff wat een operatie .
Je weet nu wat je moet hebben, dus dan hoeft er ook niet meer te worden uitgezocht óf en hóe die retour moet en of hij überhaupt teruggenomen kán worden.
Toch wel. Er kan altijd opnieuw een non-conform product geleverd worden
Het is maar te hopen dat u weinig spullen aanschaft, anders heeft u daar een dagtaak aan.
Je maakt nu ten onrechte de aanname dat iedere aankoop even lastig is. Ik wist vooraf dat het kopen van een printer een dingentje is. Ik heb daarom hier om praktisch advies gevraagd, gekocht bij een verkoper die het herroepingsrecht respecteerd en me door de verkoper laten helpen. Dat ik dan een non-conforme printer geleverd krijg is spijtig.
De gemiddelde consument wilt een printer die goed samenwerkt met Windows en dan is dit makkelijk. Ik wil een printer die goed samenwerkt met FreeBSD en het helpt als de printer dan de eerder genoemde eigenschappen heeft.
Voor aankopen van mijn entertainment set doe ik vrolijk mee met de massa.