LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedrijfs-kleding

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
liekeberckmans

bedrijfs-kleding

Ongelezen bericht door liekeberckmans »

Niets kopen bij bedrijfs-kleding, het is dat ik 1 ster moet aanvinken maar zelfs dat wil ik niet geven. Ik zou niemand aanraden bij bedrijfs-kleding spullen te bestellen. Ik heb 2x een tuniek besteld. De laatste keer juli 2017 kreeg ik de verkeerde maat binnen en ik heb hiervoor gebeld, ik zou teruggebeld worden want ze moesten even kijken naar de bestelling. Ik moest het tuniek terugsturen op mijn kosten,vervolgens wacht ik 2 weken op mijn geld en mail voor mijn geld en ze zeggen niks te hebben gehad. ik heb gezegd dat moet wel ivm track&trace en ineens hadden ze hem gevonden. Vervolgens krijg ik een gedeelte van het geld terug maar de btw niet en de verzendkosten niet. dus ik heb 35 euro betaald voor een tuniek waarvan hun de verkeerde maat hebben opgestuurd en vervolgens moet ik verzendkosten en btw zelf betalen en ik heb nog niks. Je verliest bij dit bedrijf alleen geld en tijd. Koop ergens anders je spullen want je wordt hoe dan ook misleid. Onbetrouwbaar bedrijf.

NeoDutchio

Re: bedrijfs-kleding

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

liekeberckmans schreef:Niets kopen bij bedrijfs-kleding, het is dat ik 1 ster moet aanvinken maar zelfs dat wil ik niet geven. Ik zou niemand aanraden bij bedrijfs-kleding spullen te bestellen. Ik heb 2x een tuniek besteld. De laatste keer juli 2017 kreeg ik de verkeerde maat binnen en ik heb hiervoor gebeld, ik zou teruggebeld worden want ze moesten even kijken naar de bestelling. Ik moest het tuniek terugsturen op mijn kosten,vervolgens wacht ik 2 weken op mijn geld en mail voor mijn geld en ze zeggen niks te hebben gehad. ik heb gezegd dat moet wel ivm track&trace en ineens hadden ze hem gevonden. Vervolgens krijg ik een gedeelte van het geld terug maar de btw niet en de verzendkosten niet. dus ik heb 35 euro betaald voor een tuniek waarvan hun de verkeerde maat hebben opgestuurd en vervolgens moet ik verzendkosten en btw zelf betalen en ik heb nog niks. Je verliest bij dit bedrijf alleen geld en tijd. Koop ergens anders je spullen want je wordt hoe dan ook misleid. Onbetrouwbaar bedrijf.
Dank u voor uw waarschuwing. Helaas zit u op een consumentenforum en zullen er weinig tot geen ondernemers zijn die dat hier lezen. Ook geldt er voor u andere regels aangezien het consumentenrecht niet van toepassing is. U kunt uw probleem beter voorleggen op www.higherlevel.nl

Gesloten