LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bela vita
bela vita
hierbij wil ik jullie laten weten dat er gewaarschuwd mag worden voor het bedrijf Bela Vita.
Dit bedijf (of het bestaat weet ik niet) stuurt je brieven waarin ze je grote geld prijzen beloven.
je hoeft hiervoor allen maar een bestelformulier terug te sturen.
Dit heb ik gedaan en wat schetst mijn verbazig een aantal weken later heb ik maar zo een pakketje bij de post met Audio Vital capsules
Dit zij capsules die zorgen voor een goed gehoor, dit heb ik dus niet besteld en heb deze ook weer retour gezonden.Een kleine maand later kreeg ik een betalingsherinnering, die ik overigens niet betaald heb.
Vandaag kreeg ik alweer een pakketje met weer capsules daarin, die ik dus weer nier besteld heb, ik heb helemaal niets naar ze toe gezonden ook geen geld opvraag formulier o.i.d.
nu zat ik op het net en zie dat er dus heel veel mensen last hebben van deze "firma" die niet telefonisch of via het net te bereiken is.
Het adres van bela vita is: Bela Vita
postbus 142
B-3680 Maaseik
Dit bedijf (of het bestaat weet ik niet) stuurt je brieven waarin ze je grote geld prijzen beloven.
je hoeft hiervoor allen maar een bestelformulier terug te sturen.
Dit heb ik gedaan en wat schetst mijn verbazig een aantal weken later heb ik maar zo een pakketje bij de post met Audio Vital capsules
Dit zij capsules die zorgen voor een goed gehoor, dit heb ik dus niet besteld en heb deze ook weer retour gezonden.Een kleine maand later kreeg ik een betalingsherinnering, die ik overigens niet betaald heb.
Vandaag kreeg ik alweer een pakketje met weer capsules daarin, die ik dus weer nier besteld heb, ik heb helemaal niets naar ze toe gezonden ook geen geld opvraag formulier o.i.d.
nu zat ik op het net en zie dat er dus heel veel mensen last hebben van deze "firma" die niet telefonisch of via het net te bereiken is.
Het adres van bela vita is: Bela Vita
postbus 142
B-3680 Maaseik
Re: bela vita
Zelf schuld dat je nu bestookt wordt met die pillen,Je weet toch dat je niks voor niks krijgt in deze wereld ! Die bedrijfen maken gewoon gebruik van mensen hun hebberigheid en inhaligheid en er zijn nog genoeg domme mensen die hierin trappen.
Het beste voorbeeld hiervan is toch wel KOCH die genoeg mensen op dezelfde manier heeft bedrogen !Ook weer allemaal zelf schuld !
PS. je kunt bij mij ook een mooie prijs winnen,moet je me wel eerst 20 euro overmaken whahahaha
Het beste voorbeeld hiervan is toch wel KOCH die genoeg mensen op dezelfde manier heeft bedrogen !Ook weer allemaal zelf schuld !
PS. je kunt bij mij ook een mooie prijs winnen,moet je me wel eerst 20 euro overmaken whahahaha
Je zegt het al zelf .....
Waar dient een bestelformulier voor ????????????????????
Juist om iets te BESTELLEN
Je zult wel niet goed gekeken hebben en die zooi onbewust besteld hebbenje hoeft hiervoor allen maar een bestelformulier terug te sturen.
Waar dient een bestelformulier voor ????????????????????
Juist om iets te BESTELLEN
Die persoon die hiervoor zit is een irri gast waarom zet je je naam er niet bij of een nickname durf je jezelf niet te tonen leuk hoor op elk bericht negatief antwoorden
ik heb je bericht gelezen over BELA VITA en heb ook problemen met dit bedrijf, heb een brief gekregen dat ik een geldprijs had gewonnen hoefde hem alleen op te eisen d.m.v. formulier terug te sturen. Indien ik iets bestelde werd het met voorrang behandeld en anders konden ze niet beloven dat het inderdaad voor de vereiste datum behandeld zou zijn en kon ik geen aanspraak meer maken op de prijs. Nu weet ik zelf ook wel, superstom, maar als je met een hoop financieele romslomp zit grijp je de kans. Heb na het ontvangen van de bestelling deze retour gestuurd en heb daar ook een bewijsje van. Bela Vita stuurde een betalingsherinnering. Heb daarop gereageerd en kopie van retourbewijs gestuurd, maar daar is niet op gereageerd/ Ja alleen door nu een incassoburo op mijn dak te sturen. Hiermee gebeld en uitgelegd en toegezegd weer een kopie op te sturen. Ook het incassoburo gevraagd om een telefoonnummer van dit bedrijf, maar dat hebben ze niet (???)
Bela Vita blijft volgens het incasso bij hun standpunt omdat ondanks dat ik een retourbewijs heb, zij zeggen de zending nooit te hebben ontvangen. Maar misschien dan ten overvloede even een waarschuwing, laat je niet verleiden door mooie praatjes en beloftes en zeker niet door BELA VITA[/b]
Bela Vita blijft volgens het incasso bij hun standpunt omdat ondanks dat ik een retourbewijs heb, zij zeggen de zending nooit te hebben ontvangen. Maar misschien dan ten overvloede even een waarschuwing, laat je niet verleiden door mooie praatjes en beloftes en zeker niet door BELA VITA[/b]
Hallo ik kom even vertellen dat ze je echt naaien letterlijk vooral toen ze een vet lekker wijf stuurden die bij mij iets kwam afleveren.
Ik heb het gedaan zonder condoom en nu heb ik een soa maar wel een goede herinering...
Ik heb het gedaan zonder condoom en nu heb ik een soa maar wel een goede herinering...
Hallo ik kom even vertellen dat ze je echt naaien letterlijk vooral toen ze een vet lekker wijf stuurden die bij mij iets kwam afleveren.
jah ik wil dat ook alsjeblieft geef me die link naar die heteee chick
Hoi, ik heb vandaag een prachtig setje ontvangen van Bela vita; geloof niet, dat ik t besteld heb, maar t kost slechts 7,80, die ik dus gewoon betaal; daarna stuur ik dat papiertje op met de mededeling, dat ik verder niks ontvangen wil; hier maak ik eerst n stel kopien van en klaar is Kees! Toch?
ik heb wel m"n prijs opgevraagd maar het bestel formulier niet ingevuld .
kreeg echter zomaar een pakje bij de buren afgeleverd door tpg post.
dat pakje heb ik direkt retour afz gestuurd, bela vita heefd het niet gekregen en tpg post is het kwijt en ik zit met herrineringen en dreigementen van de juridische afd van dit schandalig lonmenselijk]bedrijf.
kreeg echter zomaar een pakje bij de buren afgeleverd door tpg post.
dat pakje heb ik direkt retour afz gestuurd, bela vita heefd het niet gekregen en tpg post is het kwijt en ik zit met herrineringen en dreigementen van de juridische afd van dit schandalig lonmenselijk]bedrijf.
Best dom hoor,je weet toch dat er zulke bedrijven zijn!!!!!!!!!!!!
Moet nooit reageren op zulke onzin.
Moet nooit reageren op zulke onzin.