Beste Tros leden,
Ik zou graag jullie suggesties willen ontvangen omtrent onderstaande situatie:
Op 15-04 j.l. heb ik een bestelling geplaatst bij Dungelmann, er waren toen schoenen in de aanbieding van € 159.95 voor € 79.95. Deze schoenen heb ik besteld en direct per Ideal voldaan.
Helaas kreeg ik op 17-04 het bericht dat mijn bestelde paar dusdanig verkleurd waren waardoor zij mij de bestelde schoenen niet konden leveren en mij vervolgens het geld hebben teruggestort.
Nu kijk ik vanmiddag op de website, en zie ineens dezelfde schoenen op de website staan. Tot mijn verbazing ook mijn bestelde maat, echter nu niet meer in de aanbieding maar voor de prijs van € 159.95.
Jullie zullen met mij eens zijn dat dit natuurlijk vreemd is, ik heb het vermoeden dat zij mij bewust voor de gek houden zodat ik de schoenen niet tegen de lagere prijs ontvang.
Wie kan mij vertellen wat hierin mijn rechten zijn, want ik voel me enigzins belazerd.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Mvg,
Mark
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belazerd door Dungelmann Online ?
Re: Belazerd door Dungelmann Online ?
Waarom zou de winkel dat doen, u eerst een betaling laten verrichten, vervolgens cancellen, u er een bericht over sturen, het geld terugstorten en daarna ook de website nog eens weer aan moeten passen.
Dat zijn wel heel veel handelingen die niets opleveren voor de winkel. Waarom zouden ze dat doen denkt u?
Dat zijn wel heel veel handelingen die niets opleveren voor de winkel. Waarom zouden ze dat doen denkt u?
riddert schreef:Waarom zou de winkel dat doen, u eerst een betaling laten verrichten, vervolgens cancellen, u er een bericht over sturen, het geld terugstorten en daarna ook de website nog eens weer aan moeten passen.
Ik zou mij kunnen indenken dat zij een tijdelijke fout hebben gemaakt met een aanbieding. Zij zullen mij de schoenen liever willen leveren voor 160 euro ipv de 80 euro. Mij mailen dat de schoenen niet verkoopbaar zijn en vervolgens mij het geld terugstorten, scheelt hun wel 80 euro natuurlijk. Wellicht dat zij met deze fout geen winst maken en hierdoor mij het geld terugstorten?
Mvg,
Mark
Leden,
Ik heb bovenstaande onderneming een mail verzonden met mijn bevindingen, maar helaas ook hierop krijg ik geen enkele response.
Iemand enig idee hoe ik dit nu kan aanpakken? Ik heb toch gewoon recht op mijn bestelde schoenen voor de aanbiedingsprijs?
Groet,
Mark
Ik heb bovenstaande onderneming een mail verzonden met mijn bevindingen, maar helaas ook hierop krijg ik geen enkele response.
Iemand enig idee hoe ik dit nu kan aanpakken? Ik heb toch gewoon recht op mijn bestelde schoenen voor de aanbiedingsprijs?
Groet,
Mark