Op 10 november 2017 heb ik per email een bevestiging ontvangen dat ik het bedrag van een retourzending binnen 8 tot 10 werkdagen teruggestort zou krijgen op mijn rekening.
Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik mijn geld nog steeds niet terug.
Ik heb uiteraard meerdere keren telefonisch en via het vragenformulier op de site gevraagd om terugbetaling, tot op heden zonder resultaat. Sterker nog, ik krijg iedere keer de vraag nog iets meer geduld te hebben en dat ze ermee bezig zijn. Via het vragenformulier op de site krijg ik überhaupt geen antwoord.
Echt een waardeloze service, en buitengewoon onprofessioneel.
Dit was de eerste keer ik online bij C&A besteld heb, maar dat doe ik nooit meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beloofde geld terug van C&A online laat lang op zich wachten
Re: Beloofde geld terug van C&A online laat lang op zich wachten
En wat verwacht u nu precies van dit forum?