Ik heb eind januari een telefoon in combinatie met een abonnement besteld bij Belzaak.nl. Mijn abonnement is half februari ingegaan, maar de Sim kaart kreeg ik pas 1,5 week daarna thuis gestuurd. Op de telefoon ben ik nog steeds aan het wachten. Ik heb al verschillende keren gebeld of gemaild, maar mails worden niet altijd beantwoord en aan de telefoon kreeg ik steeds te horen dat de bestelling nog bij de leverancier was en dat ze er achteraan zouden gaan. Na een brief geschreven te hebben, kreeg ik te horen dat mijn telefoon uit de collectie was gehaald (leuk dat ik dat ook even te horen krijg!) en dus nog erg moeilijk te krijgen. In overleg heb ik toen een vergelijkbaar model besteld wat ze afgelopen vrijdag opgestuurd zouden hebben, maar ik heb nog steeds niets ontvangen....
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met aankopen op internet, maar mijn vertrouwen hierin is nu toch wel een stuk minder geworden door de negatieve ervaringen met Belzaak.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belzaak.nl
-
carmvelaat
Re: Belzaak.nl
Goh dat verhaal komt me wel heel bekend voor. Bij mij waren ze de simkaart vergeten op te sturen. Na een mailtje (geen reactie) en een belletje werd hij meteen opgestuurd. Duurde een paar dagen en toen kwam hij. Was hij niet gefrankeerd
Ben nu al ruim 2 maanden aan het wachten op mijn mobiel. Al tig keer gebeld en gemaild en steeds het verhaal van nog 1 of 2 weekjes dan heb je hem. Maar nu schijnen ze hem echt binnen te hebben en vandaag op te sturen. Op hoop van zegen dan maar. Ik bestel vaak via internet maar dit is echt te gek...
Re: Belzaak.nl
Ik had ook altijd goede ervaringen met via internet telefoon kopen + abonnement afsluiten. Tot belzaak. De telefoon werd maanden later geleverd dan beloofd. Bovendien zodanig verstuurd dat het fijn bij de buren werd afgeleverd. Belachelijk dat er niet eens voor getekend hoefde te worden. Woon niet bepaald in een dorp, dus nog mazzel dat ik de telefoon ooit nog heb gezien.
Omdat ik een langlopend abonnement afsloot, had ik bovendien nog geld tegoed van hen. We zijn nu bijna een jaar later en je snapt het al: geld nog niet gezien....
Los van mijn andere pogingen mijn geld te krijgen, ga ik ook de provider op de hoogte brengen. In feite wordt er op deze manier ook geld van hen gestolen.
Voor mij dus NOOIT meer aanschaf via Belzaak.
Omdat ik een langlopend abonnement afsloot, had ik bovendien nog geld tegoed van hen. We zijn nu bijna een jaar later en je snapt het al: geld nog niet gezien....
Los van mijn andere pogingen mijn geld te krijgen, ga ik ook de provider op de hoogte brengen. In feite wordt er op deze manier ook geld van hen gestolen.
Voor mij dus NOOIT meer aanschaf via Belzaak.