LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestekeus.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Michiel de Wit
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2006 22:53

Bestekeus.nl

Ongelezen bericht door Michiel de Wit »

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf, nooit mee in zee gaan!

Ik heb een tijd geleden een minisetje besteld voor iemands verjaardag, ik kreeg 2 dagen later een mailtje terug dat het niet op voorraad is en dat ze het dus zullen moeten gaan bestellen. Ik heb gelijk gereageerd dat ik het dan niet meer wens te ontvangen aangezien het een cadeau is, ik kreeg gelijk reactie dat dit 10% + 10 euro gaat kosten, BELACHELIJK!! Het is niet eens op voorraad dus waarom die onkosten.

Na zeker 20 mailwisselingen heb ik alsnog 2 weken later dit pakket gekregen en gelijk dezelfde dag het pakket teruggestuurd zoals ik meerdere malen had aangegeven in de mailtjes.

Ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds niet het complete bedrag terug gekregen, ze doen niks volgens de wet en je kan dus fluiten naar je geld.

Conclusie: KOOP NOOIT IETS BIJ BESTEKEUS.NL

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: Bestekeus.nl

Ongelezen bericht door boebele »

Dit druist in tegen de wet van kopen op afstand:

Bedenktijd en opzegtermijn

Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de wordt afgesloten, consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen.

Je staat dus volledig in je recht. Maar ik zou zeggen: kijk eens wat rond op internet, je bent niet de enige die op deze manier uitgemolken werd door BesteKeus.nl.

Gesloten