Beste mensen, koop nooit online een sieraad bij Perla Celeste uit Nederweert.
Dit is namelijk pure oplichting. De verkoopster is er als de kippen bij met het versturen van de mail voor de betaling en als je eenmaal betaald hebt dan geeft ze niet meer thuis. Ik heb anderhalve week geleden een armband besteld bij deze dame, na diverse malen geprobeerd om contact te krijgen via mail, telefoon, sms om haar een aantal vragen te stellen over de levering geeft mevrouw niet thuis. telefoon wordt niet opgenomen mails en sms worden niet beantwoord en ga maar door. ben notabene bij haar aan de deur geweest op zondag en toen werd er gezegd dat ze het pakketje verstuurd had en het is dinsdag en ik heb nog niks binnen!! Dus kortom mensen wees gewaarschuwd deze dame is een rasechte oplichster. ik doe uiteraard nog aangifte bij de politie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling armband bij Perla Celeste-Nederweert
-
audreyreep
-
audreyreep
Re: Bestelling armband bij Perla Celeste-Nederweert
Beste bezoekers van dit forum, dit is een waarschuwing koop nooit bij perla celeste uit nederweert oftewel Monica Houben. Dit is een oplichster. Ze verkoopt sieraden, je betaald netjes ervoor en uiteindelijk laat ze letterlijk niets meer van zich horen en lijkt ze van de aardbodem te ijn verdwenen?? maar er wel ondertussen met je geld vandoor gaan. dus pas op voor deze dame ze liegt en bedriegt alles aan elkaar vast!!