Twee weken geleden voor het eerst iets besteld op Wehkamp.nl. Totaal geen problemen, netjes via Ideal betaald en ook keurig op het juiste aflevermoment afgeleverd.
Twee weken later zag ik een leuk verjaardagscadeau voor mijn broer, maar zag dat ik dit ook in termijnen kan betalen. Voor die optie gekozen, aflevermoment gekozen en klaar is kees (dacht ik).
Op Wehkamp.nl kon je de status van je bestelling volgen, en het ging als volgt:
2013-08-06 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-08-06 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
2013-08-06 Bezorger is met pakket onderweg.
2013-08-06 Pakket is geweigerd
2013-08-07 Pakket gaat retour naar wehkamp.nl. Binnen 2 weken zal dit verwerkt zijn op je rekening .
Ik heb de gehele dag op 6 augustus 2013 thuis zitten wachten op het pakje, maar niks hoor. En heb zeker niks geweigerd. Kreeg ik diezelfde middag een vreemd mailtje van Wehkamp.nl
Beste Lisa,
Helaas moet ik u mededelen dat de aflevering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen en niet op de afgesproken datum zal worden geleverd. Inmiddels is een brief aan u verzonden. Ik wil u vragen deze brief af te wachten.
Mijn excuses voor het eventuele ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice.
Ik snapte er niks meer van en besloot de klantenservice van Wehkamp.nl op te bellen voor opheldering. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die mij eerst opheldering ging geven over het feit dat het pakket 'geweigerd' was, terwijl ik de gehele dag thuis was. Zij beweerde dat niet ik het pakket geweigerd had, maar Wehkamp.nl diezelfde middag de bezorgdienst had gebeld om te melden dat het pakket geweigerd moest worden.
Toen ik vertelde dat ik dit wel erg vreemd vond, antwoordde de mevrouw dat ik de brief die ik de volgende dag zou ontvangen moest afwachten. Ik wilde graag weten wat er in die brief stond, want als ik een aanbetaling moest doen kon ik dit gelijk regelen want had wel redelijk veel haast met dit verjaardagscadeau. Mevrouw van Wehkamp.nl kon mij niet vertellen wat er in de brief stond.
Maar nu komt het leukste van het verhaal. Toen ik vertelde dat ik best wel haast had met het bestellen, en het wel op Bol.com zou bestellen wist mevrouw van Wehkamp.nl mij plots wel te vertellen wat er in de brief stond. In de brief die ik zou ontvangen zou een code staan en die moest ik weer doorbellen aan Wehkamp.nl. Als ze die code hadden ontvangen, zou mijn bestelling opnieuw verstuurd worden.. ... ...
Ik heb nog nooit zoiets vreemds gehoord. Heeft een van jullie weleens gehoord van het toesturen van een code, die ik dan weer moet doorbellen aan Wehkamp.nl?
p.s. De desbetreffende brief heb ik niet ontvangen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling bij Wehkamp.nl
-
Re: Bestelling bij Wehkamp.nl
Goedemorgen Lisa,
Ik begrijp dat er wat verwarring is ontstaan over wat er gebeurt met je bestelling. Ik wil je hier graag wat meer uitleg over geven. Bovendien geef je aan de brief nog niet te hebben ontvangen, ook hier moet naar gekeken worden. Ik wil je vragen je klantnummer of postcode en huisnummer te mailen naar [email protected]. Ik of mijn collega zal je dan verder helpen.
Ik wacht je reactie af en wens je voor nu een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Ik begrijp dat er wat verwarring is ontstaan over wat er gebeurt met je bestelling. Ik wil je hier graag wat meer uitleg over geven. Bovendien geef je aan de brief nog niet te hebben ontvangen, ook hier moet naar gekeken worden. Ik wil je vragen je klantnummer of postcode en huisnummer te mailen naar [email protected]. Ik of mijn collega zal je dan verder helpen.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
-
Die uitleg kunt u ook gewoon op dit forum geven. Is wel zo duidelijkWebcarewehkamp.nl schreef:Goedemorgen Lisa,
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Zo lijkt het dat u alleen maar aan Damage Control doet en verder op generlei wijze een transparante werkwijze voorstaat.
Te gek voor woorden. Beste Lisa, koop je cadeau gewoon bij Bol of liever nog: ga naar een winkel... En laat Wehkamp de pip krijgen zeg. Wat een gedoe.
Ben zelf overigens 20 jaar klant geweest en nooit gezeur gehad maar als ik lees wat ze tegenwoordig allemaal flikken
Ben zelf overigens 20 jaar klant geweest en nooit gezeur gehad maar als ik lees wat ze tegenwoordig allemaal flikken
Mailtje verstuurd, ben benieuwd... ....Webcarewehkamp.nl schreef:Goedemorgen Lisa,
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl
Het kopen in de winkel is inderdaad het beste, maar als je dagelijks bijna iedere keer van 09-18 moet werken... ...Miepje1 schreef:Te gek voor woorden. Beste Lisa, koop je cadeau gewoon bij Bol of liever nog: ga naar een winkel... En laat Wehkamp de pip krijgen zeg. Wat een gedoe.
Wacht tot morgenmiddag af, anders koop ik het inderdaad alsnog in de winkel.