Op donderdag 26 mei heb ik een bestelling geplaast bij http://www.adidasoriginals.nl
Ik heb hiervan 2 x een mail ontvangen. De 1e x van de bestelling bevestigd, de 2e x Order paid successfully notified! deze was dus in het Engels, de 1e in het Nederlands. In de mail stond vermeld dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen mijn bestelling zou ontvangen. Contactformulier op de site tot 2 x ingevuld en verstuurd. Geen reactie.Onderaan mijn nederlandstalige mail staat een emailadres [email protected], waarvan ook de bevestiging is verstuurd, geen reactie. in de 2e mail over de betaling staat [email protected] . Ik heb net fristpay gegoogled en het blijkt dus oplichters te zijn....ik moet alleen nog even checken bij de bank op mijn creditcardoverzicht of er idd geld vanaf is geschreven.
En ik nog wel denken dat dit een normale site is. Grrrr...dit is voor mij de 1e x dat zoiets gebeurd met een bestelling plaatsen via internet.
Ik hoop dat ook deze oplichters gepakt ofzo wordt. Want de normale mens zit hier niet op te wachten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bestelling bij www.adidasoriginals.nl
-
Re: bestelling bij www.adidasoriginals.nl
De site is suspended en zal er dus ook niet al te professioneel uit hebben gezien.
Hotmailadressen en bevestigingen in het engels en nederlands door elkaar heen.
Geen reacties op het contactformulier..
Alle vlaggen op rood zo'n beetje.
Hoeveel onderzoek heb je van te voren gedaan naar deze site?
Hotmailadressen en bevestigingen in het engels en nederlands door elkaar heen.
Geen reacties op het contactformulier..
Alle vlaggen op rood zo'n beetje.
Hoeveel onderzoek heb je van te voren gedaan naar deze site?
-
Heb je ook gekeken naar een bezoekadres en een telefoonnummer?
Lijkt me verstandig om de volgende keer te checken als je online bestelt bij een onbekende website.
Voor de rest: erg rot voor je, is mij ook eens overkomen. Door scha(n)de wijs geworden
Lijkt me verstandig om de volgende keer te checken als je online bestelt bij een onbekende website.
Voor de rest: erg rot voor je, is mij ook eens overkomen. Door scha(n)de wijs geworden
-
- Contacteer:
Als je met CC betaald hebt, kan je in elk geval je geld terugkrijgen - wegens niet leveren.rankiepankie schreef:k heb net fristpay gegoogled en het blijkt dus oplichters te zijn....ik moet alleen nog even checken bij de bank op mijn creditcardoverzicht of er idd geld vanaf is geschreven.
Neem even contact op met de kaartuitgever hoe dit werkt.