LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling onterecht geannuleerd door Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Fidler_nl

Bestelling onterecht geannuleerd door Groupon

Ongelezen bericht door Fidler_nl »

Op 21 juli heb ik via Groupon een Samsung Galaxy Tab 3.0 8" 16GB aangeschaft voor €179. Een mooie prijs en 40% korting komt wel vaker voor bij Groupon. Er werd melding gemaakt dat de levering ongeveer 4 weken zou duren. Dat is voor mij geen probleem.

Vandaag, 8-8-2013, ontvang ik een mail dat het betreffende bedrijf niet kan (wil?) leveren en dat mijn geld teruggestort wordt.

Aangezien het bedrijf nog steeds actief is, ook via Groupon, en het product via allerlei andere winkels nog gewoon te leveren is lijkt mij dat deze annulering onterecht is.
Alsnog de levering van de tablet voor de aangeboden prijs van €179,- lijkt mij dan ook de enige oplossing.

trail46

Re: Bestelling onterecht geannuleerd door Groupon

Ongelezen bericht door trail46 »

Fidler_nl schreef:Op 21 juli heb ik via Groupon een Samsung Galaxy Tab 3.0 8" 16GB aangeschaft voor €179. Een mooie prijs en 40% korting komt wel vaker voor bij Groupon. Er werd melding gemaakt dat de levering ongeveer 4 weken zou duren. Dat is voor mij geen probleem.

Vandaag, 8-8-2013, ontvang ik een mail dat het betreffende bedrijf niet kan (wil?) leveren en dat mijn geld teruggestort wordt.

Aangezien het bedrijf nog steeds actief is, ook via Groupon, en het product via allerlei andere winkels nog gewoon te leveren is lijkt mij dat deze annulering onterecht is.
Alsnog de levering van de tablet voor de aangeboden prijs van €179,- lijkt mij dan ook de enige oplossing.
Ik vind die 40% korting wel erg hoog, maar goed. Ik denk toch dat je heel weinig kans maakt. Met een onwillig bedrijf kom je meestal niet ver en geld terug is het beste.Afdwingen kan alleen via de rechter en dat kost meer dan het opbrengt.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Fidler_nl schreef:Op 21 juli heb ik via Groupon een Samsung Galaxy Tab 3.0 8" 16GB aangeschaft voor €179. Een mooie prijs en 40% korting komt wel vaker voor bij Groupon. Er werd melding gemaakt dat de levering ongeveer 4 weken zou duren. Dat is voor mij geen probleem.

Dat lijkt een té mooie prijs, aangezien de goedkoopste (net aangekondigde) TAB 3 8.0 iets van 295 euro kost. Zoek hier op het forum maar even op Otto en LCD tv. Waarom zou iemand zo'n gloednieuw model, welke echt nog maar ~3 weken goed te krijgen is in Nederland, in de ramsch gooien?

En nog los daarvan zijn er de algemene voorwaarden van Groupon waar je mee akkoord bent gegaan, wat zeggen die hier over?

Fidler_nl

Ongelezen bericht door Fidler_nl »

Een korting van 40% komt wel vaker voor bij Groupon, leek mij dus gewoon een stunt aanbieding. Er waren er ook maar 200 beschikbaar.

De algemene voorwaarden vermelden alleen dat Gtoupon de koop kan ontbinden als hun partner niet meer zou bestaan (failliet) of als een product niet meer geleverd kan worden omdat het niet meer gemaakt wordt.

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Fidler_nl schreef:Een korting van 40% komt wel vaker voor bij Groupon, leek mij dus gewoon een stunt aanbieding. Er waren er ook maar 200 beschikbaar.

De algemene voorwaarden vermelden alleen dat Gtoupon de koop kan ontbinden als hun partner niet meer zou bestaan (failliet) of als een product niet meer geleverd kan worden omdat het niet meer gemaakt wordt.
Prima. Jij wil alsnog levering voor die prijs. Dat bereik je niet met een bericht op dit forum.

Gesloten