LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling van Wish nooit aangekomen, geen geld terug

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jostht

Bestelling van Wish nooit aangekomen, geen geld terug

Ongelezen bericht door jostht »

Ik wilde 2 dingen bestellen bij Wish, heb ingelogd met facebook, en de 2 artikelen zitten in de winkelwagen, ga naar betalen met ideal, bij de ABNAMRO, en betaal de 2 artikelen, kom hierna niet terug bij Wish, verbinding weg ... log opnieuw in en zie de spulletjes nog in de winkelwagen, maar de betaling is al gedaan, via Worlpay Limited is het geld overgemaakt. Bij Wish kan ik niet klagen ... ik heb nog niets besteld, en er is op geen enkele wijze een mogelijkheid met hun in contact te treden, ABNAMRO kan/wil hierin niets doen en Worldpay Limited is voor consumenten niet bereikbaar ...
Tsja ....

MrMancunian

Re: Bestelling van Wish nooit aangekomen, geen geld terug

Ongelezen bericht door MrMancunian »

Heb je al geprobeerd om ze een mail met uitleg te sturen op [email protected]? Als je het betalingskenmerk even erbij zet, dan kunnen ze dat vast voor je uitzoeken. Zij hebben je geld ontvangen, dus zij zullen het vast ook weer terug kunnen storten :-)

Gesloten