LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling vistaprint

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
woedje5

Bestelling vistaprint

Ongelezen bericht door woedje5 »

Beste mensen,

Ik heb enige tijd geleden van de ANWB een kortingsbon ontvangen om bij Vistaprint een bestelling te kunnen doen voor visitekaartjes.
Hier heb ik gebruik van gemaakt en heb begin Augustus een bestelling geplaatst en de betaling voldaan.
De levering zou een maand duren,halverwege September had ik nog niets ontvangen en ook geen bericht dat er een aanbod aan huis was geweest.
Heb hierop een mailtje gestuurd naar vistaprint waar men eerst zei dat de bestelling al aangeboden was,maar daar op terug kwam en zei dat de bestelling alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou uiterlijk 3 Oktober de bestelling in huis hebben. :( niet dus.
Op 5 Oktober nog maar eens gemailt waar mijn bestelling blijft,kreeg binnen een minuut een mailtje terug met daarin de melding dat de bestelling al 2X aangeboden was en dit geen 3e keer meer gebeurd en ik maar zelf moet gaan uitzoeken waar deze blijft.
Hierop heb ik alle correspondentie vanaf de eerste bestelling tot nu toe doorgestuurd en heb tot op heden geen reactie meer ontvangen.
Vrees dat ik naar mijn bestelling en geld kan fluiten.
Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen met deze Webwinkel?en wat heeft u ondernomen om alles recht te trekken?

Mvgr,Woedje.

Guardian72
Contacteer:

Re: Bestelling vistaprint

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hebben ze al bewezen dat het verzonden is?
(track & trace code, bijvoorbeeld?)

Nee?

Dan heeft men, voor zover jij als 'onkundige klant' na kunt gaan - niet geleverd.

Briefje - ik heb (datum) besteld - en tot op heden is niets geleverd.
Gaarne uitzoeken waar de vertraging is.

Wel even controleren of je je adres goed hebt ingevuld..
Dan kan het soms ook mis gaan door een simpel tikfoutje..

Michel van Grinsven

Re: Bestelling vistaprint

Ongelezen bericht door Michel van Grinsven »

Als je bij Vistaprint inlogt, kun je de status van je bestelling bekijken.

Je kunt rechts gaan naar "eerdere bestellingen" en daar kun je op "track" klikken om de aflever status van de bestelling te zien.

Ik bestel regelmatig en het gaat bij mij altijd goed.
Ik heb wel gemerkt dat er verschillende manieren zijn om op de website binnen te komen en afhankelijk van de url die je invoert geldt een korting.
Zo betaal ik nooit verzendkosten bij bestellingen boven de 40 euro en kost een eigen foto uploaden ook geen geld.
Verzenden gebeurd binnen een week.

De url die ik gebruik daarvoor is www.vistaprint.biz/vip

Als je op de gewone manier binnenkomt, betaal je wel voor het uploaden van foto's, verzenden en extra voor snellere verzending.

Deze tip is dus geld waard! Doe er je voordeel mee.

Gesloten