Ik heb enige tijd geleden van de ANWB een kortingsbon ontvangen om bij Vistaprint een bestelling te kunnen doen voor visitekaartjes.
Hier heb ik gebruik van gemaakt en heb begin Augustus een bestelling geplaatst en de betaling voldaan.
De levering zou een maand duren,halverwege September had ik nog niets ontvangen en ook geen bericht dat er een aanbod aan huis was geweest.
Heb hierop een mailtje gestuurd naar vistaprint waar men eerst zei dat de bestelling al aangeboden was,maar daar op terug kwam en zei dat de bestelling alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou uiterlijk 3 Oktober de bestelling in huis hebben.
Op 5 Oktober nog maar eens gemailt waar mijn bestelling blijft,kreeg binnen een minuut een mailtje terug met daarin de melding dat de bestelling al 2X aangeboden was en dit geen 3e keer meer gebeurd en ik maar zelf moet gaan uitzoeken waar deze blijft.
Hierop heb ik alle correspondentie vanaf de eerste bestelling tot nu toe doorgestuurd en heb tot op heden geen reactie meer ontvangen.
Vrees dat ik naar mijn bestelling en geld kan fluiten.
Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen met deze Webwinkel?en wat heeft u ondernomen om alles recht te trekken?
Mvgr,Woedje.