Heb begin juni een bestelling geplaatst bij Dierenstunters.nl maar nog steeds niets ontvangen.
Voordat ik ging bestellen gezocht of de webwinkel geen klachten had en betrouwbaar was en kon toen geen klachten of dergelijke vinden, dus maar een bestelling voor kattenvoer geplaatst.
Heb netjes een track&trace gekregen van DPD, alleen was het adres dat gebruikt werd niet goed (postcode klopte niet) daardoor ging de bestelling retour afzender.
De persoon achter de site, geeft geen antwoord op diverse mailtjes.
Misschien dat het een en ander nog wordt opgelost, maar voor alsnog weet ik niet hoe ik met het betreffende bedrijf in contact kan komen om het probleem netjes op te lossen.
Ik deel de informatie, zodat andere personen niet dezelfde fout maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling wordt niet bezorgd (dierenstunters)
-
Re: Bestelling wordt niet bezorgd (dierenstunters)
Stunten met dieren is nooit goed. Vaak is de naam van zo'n winkel al een waarschuwing.
Het bedrijf reageert niet eens op een normale brief.
Nu voortaan toch maar beter opletten en de wat proffesionele website gebruiken om spullen te bestellen.
Wat wel vreemd is dat de persoon achter dierenstunters volgens social media bij de politie werken. Maar ja, dit kan natuurlijk ook allemaal verzonnen zijn.
Het is eenvoudig om een vaag profiel op internet te kopieren en te gebruiken. Mocht de genoemde naam niets met dierenstunters te maken hebben dan zal ik de naam verwijderen.
Nu voortaan toch maar beter opletten en de wat proffesionele website gebruiken om spullen te bestellen.
Wat wel vreemd is dat de persoon achter dierenstunters volgens social media bij de politie werken. Maar ja, dit kan natuurlijk ook allemaal verzonnen zijn.
Het is eenvoudig om een vaag profiel op internet te kopieren en te gebruiken. Mocht de genoemde naam niets met dierenstunters te maken hebben dan zal ik de naam verwijderen.
Laatst gewijzigd door amaze op 18 jul 2013 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Vervelend. Bel sowieso even dat telefoonnummer dat je via de kvk kunt vinden?amaze schreef:Heb begin juni een bestelling geplaatst bij Dierenstunters.nl maar nog steeds niets ontvangen.
Voordat ik ging bestellen gezocht of de webwinkel geen klachten had en betrouwbaar was en kon toen geen klachten of dergelijke vinden, dus maar een bestelling voor kattenvoer geplaatst.
Heb netjes een track&trace gekregen van DPD, alleen was het adres dat gebruikt werd niet goed (postcode klopte niet) daardoor ging de bestelling retour afzender.
De persoon achter de site, geeft geen antwoord op diverse mailtjes.
Misschien dat het een en ander nog wordt opgelost, maar voor alsnog weet ik niet hoe ik met het betreffende bedrijf in contact kan komen om het probleem netjes op te lossen.
Ik deel de informatie, zodat andere personen niet dezelfde fout maken.
Verder, ik weet niet welk merk je koopt? Volgens mij is dierenstunters namelijk behoorlijk prijzig, vergeleken met zooplus (waar ik al mijn katten-spullen bestel)?
Zonder enige communicatie heb ik mijn geld terug gestort gekregen, misschien dat ik een deze dagen nog een brief of mail krijg. Ach het is nu toch goed opgelost.
Dat had ik ook al uitgevogeldvogels schreef:De naam klopt overigens. Zoek op die naam + Nassaustraat 16 , 3284AS Zuid-Beijerland (adres van KvK site) in de telefoongids en je weet het vaste telefoonnummer.