Op 17-02-09 heb ik een bestelling van kinderkleding gedaan bij Bon Prix, en gelijk betaald met ideal, toen ik na een paar dagen geen bevesting kreeg van de bestelde artikelen, heb ik contact gezocht met dit bedrijf, nu blijkt er die dag een storing te zijn geweest en is de bestelling niet door gekomen.
Ik mocht van Bon Prix wel een nieuwe bestelling doen, maar ik had liever mijn geld terug.
Ik heb Bon Prix toen alle gegeven door gestuurd en na toezegging dat de boekhouding er na zou kijken.
Na verschillende verzoeken van terugbetaling, heb ik tot op heden niks meer van hun gehoord.
Vanmorgen heb ik weer een mailtje gestuurd met het verzoek om terug betaling, maar dit mailtje kreeg ik terug, dit contactadres klopte niet meer.
Wie kan mij verder helpen, want ik wil graag mijn geld terug.
gr. Christa
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bij Bon prix betaald voor niet geleverde produkten
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: bij Bon prix betaald voor niet geleverde produkten
Ik zou, met bankafschrift of schermafdruk telebankieren even langsgaan bij de bank.
Vragen of zij kunnen onderzoeken waar e.e.a gebleven is.
Omdat de banken Ideal als ideaal verkopen, lijkt me het voor hun ook wenselijk om dergelijke fouten op te sporen en af te schieten.
Ik snap het trouwens niet - want de gegevens van de betaling zijn ook bij hun op de bankafschriften / telebankieren na te lopen.
Volgens mij hebben ze geen zin om te zoeken.
Succes, en houd ons op de hoogte.
Vragen of zij kunnen onderzoeken waar e.e.a gebleven is.
Omdat de banken Ideal als ideaal verkopen, lijkt me het voor hun ook wenselijk om dergelijke fouten op te sporen en af te schieten.
Ik snap het trouwens niet - want de gegevens van de betaling zijn ook bij hun op de bankafschriften / telebankieren na te lopen.
Volgens mij hebben ze geen zin om te zoeken.
Succes, en houd ons op de hoogte.