LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bikester
Re: Bikester
Niet om het een of ander, maar ik heb moeite om uberhaupt een adres te vinden op bikester.nl, laat staan een betrouwbaar.Fam.Balk schreef:Heeft iemand ervaring met de webwinkel Bikester ? Indien ja dan graag de positieve of negatieve ervaring laten weten. Ik wil daar namelijk iets bestellen maar weet niet of dit een betrouwbaar adres is.
Het is zo te zien de Nederlandse tak van een Duits bedrijf, en dat kan prima werken natuurlijk. Nadeel is wel dat bij elke vorm van telefonisch contact je dus met het buitenland moet bellen.ArneLH schreef:Niet om het een of ander, maar ik heb moeite om uberhaupt een adres te vinden op bikester.nl, laat staan een betrouwbaar.Fam.Balk schreef:Heeft iemand ervaring met de webwinkel Bikester ? Indien ja dan graag de positieve of negatieve ervaring laten weten. Ik wil daar namelijk iets bestellen maar weet niet of dit een betrouwbaar adres is.
Er zijn plenty Nederlandse fiets-webshops, daar zou ik het proberen.
Bedankt voor het antwoord. Ik wilde een Mio fietsnavigatie daar bestellen ze zijn daar een stuk goedkoper, maar ik zal eens een ander adres zoeken.
Maar welk bedrijf dan? Op internetstores.de beweert men (internetstores GmbH) gevestigd te zijn in Esslingen, maar volgens het handelsregister zijn zij gevestigd in Stuttgart en is Internetstores Holding GmbH gevestigd in Esslingen. De domeinnaam internetstores.de staat dan weer op een heel andere naam.sjohie schreef:Het is zo te zien de Nederlandse tak van een Duits bedrijf, en dat kan prima werken natuurlijk.
Internet Bikes maar daar kleven weer andere nadelen aan. Persoonlijk zou ik dan toch voor de Duitser gaan.