LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Birdy Blues opgelost
Birdy Blues opgelost
Opgelost
Laatst gewijzigd door Js2404 op 15 jun 2014 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Birdy Blues opgelost
Begrijp niet waarom je mensen waarschuwt; je "koopt" er telkens keer op keer en krijgt deksel op de neus. Zou mezelf maar eens waarschuwen.Js2404 schreef:Wederom iets besteld bij birdy blues. Overigens heb ik al een lange lijst klachten.
Eerste keer besteld, was super. Daarna besteld, er zou nog een doos kleurpotloden worden nagestuurd omdat ze nog niet binnen waren. Nooit verstuurd, toch een tientje in waarde.
Ik besloot niet moeilijk te doen, laat maar. Daarna weer iets besteld, opstrijkapplicaties werden verstuurd maar het shirt zou ook weer worden nagestuurd. Nooit iets ontvangen. Gemaild, maar geen bericht.
Nu wederom iets besteld en tot op heden niets ontvangen of ook maar een mailtje terug dat het iets langer duurt. Ik heb betaald via paypal dus ik krijg hopelijk mijn geld gewoon terug, al had ik me erg verheugd op de oorbellen!
Ondertussen wel pronken dat ze weer in de party staat en in de Cosmo girl komt. Hopelijk levert het haar geen klanten op, niet te vertrouwen en niet correct naar de mensen die bij haar kopen. Het is ontzettend jammer want wat ze verkoopt is echt heel erg leuk.
Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd! Niets kopen bij deze winkel!
Zie dit onderwerp: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 69&t=78526
Er was al een topic over Birdy Blues, maar dat is verwijderd denk ik.
Ook over Juf Juul liepen meerdere topics.
Zou hier niet bestellen inderdaad.
Er was al een topic over Birdy Blues, maar dat is verwijderd denk ik.
Ook over Juf Juul liepen meerdere topics.
Zou hier niet bestellen inderdaad.
-
Ik heb er ook besteld eerst niet gekregen toen totaal verkeerde maat, retour gestuurd en wacht nog steeds op mijn geld retour. Hoe kan ik dit oplossen, ze reageert nergens op.
-
Hier ook een zeer negatieve ervaring met Birdy's Blues,
Via de site een bestelling gedaan (Memory locket )
Met verzendkosten kwam het bedrag uit op 30.83, dit bedrag heb ik gelijk via ideal betaald.
Na een dag of 4 nog niets te hebben gehoord heb ik erachteraan gemaild, wel tot 4 keer toe, via de site ban birdy'sblues, maar ok via de mail van Birdy's blues. ik hoorde maar niets.
Ondertussen al een week verder.
uiteindelijk heb ik een reactie op de facebooksite van bb achtergelaten en uiteindelijk kwam er reactie van haar kant.
ze liep wat achter qua mail etc maar ze beloofde me dat ze het direct op de bus ging doen.
we zijn nu ondertussen weer 5 dagen verder maar nog steeds geen bestelling ontvangen.
ook op mijn mail hoor ik helemaal geen reactie meer terug.
Bestel dus aub NIET bij Birdy's blues! Je bent je geld kwijt en alles komt zeer onproffesioneel over!
Als je een bestelling bij een webwinkel plaatst dan verwacht je als klant zijnde dat je op de hoogte gehouden wordt van je bestelling, maar blijkbaar werkt het bij mw. Zo dat als ze je geld eenmaal binnen heeft je mooi naar je bestelling kan fluiten.
Via de site een bestelling gedaan (Memory locket )
Met verzendkosten kwam het bedrag uit op 30.83, dit bedrag heb ik gelijk via ideal betaald.
Na een dag of 4 nog niets te hebben gehoord heb ik erachteraan gemaild, wel tot 4 keer toe, via de site ban birdy'sblues, maar ok via de mail van Birdy's blues. ik hoorde maar niets.
Ondertussen al een week verder.
uiteindelijk heb ik een reactie op de facebooksite van bb achtergelaten en uiteindelijk kwam er reactie van haar kant.
ze liep wat achter qua mail etc maar ze beloofde me dat ze het direct op de bus ging doen.
we zijn nu ondertussen weer 5 dagen verder maar nog steeds geen bestelling ontvangen.
ook op mijn mail hoor ik helemaal geen reactie meer terug.
Bestel dus aub NIET bij Birdy's blues! Je bent je geld kwijt en alles komt zeer onproffesioneel over!
Als je een bestelling bij een webwinkel plaatst dan verwacht je als klant zijnde dat je op de hoogte gehouden wordt van je bestelling, maar blijkbaar werkt het bij mw. Zo dat als ze je geld eenmaal binnen heeft je mooi naar je bestelling kan fluiten.
-
Ondertussen weer 5 dagen verder en nog helemaal niets van [Naam verwijderd door de moderator] (eigenaresse) haar kant gehoord.
Ondertussen heeft ze me ook geblokkeerd via Facebook zodat ik geen reactie op haar site kan plaatsen (
Birdy's blues) om haar aandacht te krijgen omdat ze niet reageert op mijn mail.
Dit zegt voor mij genoeg!
Zeer klantontvriendelijk deze dame!
Denk er om, bestel hier niets!
Het lijkt heel mooi allemaal, maar schijn bedriegt!
Ondertussen heeft ze me ook geblokkeerd via Facebook zodat ik geen reactie op haar site kan plaatsen (
Birdy's blues) om haar aandacht te krijgen omdat ze niet reageert op mijn mail.
Dit zegt voor mij genoeg!
Zeer klantontvriendelijk deze dame!
Denk er om, bestel hier niets!
Het lijkt heel mooi allemaal, maar schijn bedriegt!
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jun 2015 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd
Reden: Naam verwijderd
Ik heb na een soortgelijke ervaring; e-mails, brief schrijven, FB berichten, aangifte gedaan bij de politie (politie.nl). De digitale aangifte was voor oplichting via het internet. Dat hielp. Vandaag, na 2 maanden niets te hebben gehoord van Birdy Blue's, nog niet eens 1 dag na de aangifte wil ze mijn geld retour storten...Dus tip: doe aangifte.
Bestel nooit iets bij birdy blues!! Het is alweer twee maanden geleden dat ik iets besteld heb. Ik heb een aantal keer gemaild, berichten gestuurd via Facebook en ook aangifte gedaan bij de politie. Dit heeft niet geholpen. Er wordt gewoon niet gereageerd. 70 euro weg!
Laatst gewijzigd door Radar op 17 okt 2015 09:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
-
Helaas hebben wij ook een soortgelijke ervaring opgedaan. Inmiddels hebben we ook al contact gehad met diverse andere gedupeerden.
Vorig jaar december bestelden wij kleding bij Birdy Blues, maar uiteindelijk bleek dat deze kleding niet meer leverbaar was. Wij hadden wel al betaald. Birdy Blues stuurde wel ongevraagd andere jurkjes, maar deze waren totaal niet naar onze smaak. Dus op onze kosten hebben wij deze jurkjes teruggestuurd en hebben wij gevraagd om het door ons betaalde bedrag en de verzendkosten te retourneren. Het gaat om een bedrag van iets meer dan € 40,-. Een jaar verder hebben talrijke berichten, mails, berichten op facebook niet geholpen. In tegendeel, er komt geen enkele reactie. Ieder bericht dat op facebook wordt geplaatst (ook door andere gedupeerden) wordt meteen verwijderd. Vanavond zelfs na 1 minuut!!!!!
Wij laten het niet hierbij zitten en gaan door totdat we ons geld terug hebben. Ook al moet dat middels een aangifte........Klantvriendelijk is bij Birdy Blues ver te zoeken.
We hopen dat Birdy Blues snel gaat reageren, maar dat is waarschijnlijk hopen tegen beter weten in.
Vorig jaar december bestelden wij kleding bij Birdy Blues, maar uiteindelijk bleek dat deze kleding niet meer leverbaar was. Wij hadden wel al betaald. Birdy Blues stuurde wel ongevraagd andere jurkjes, maar deze waren totaal niet naar onze smaak. Dus op onze kosten hebben wij deze jurkjes teruggestuurd en hebben wij gevraagd om het door ons betaalde bedrag en de verzendkosten te retourneren. Het gaat om een bedrag van iets meer dan € 40,-. Een jaar verder hebben talrijke berichten, mails, berichten op facebook niet geholpen. In tegendeel, er komt geen enkele reactie. Ieder bericht dat op facebook wordt geplaatst (ook door andere gedupeerden) wordt meteen verwijderd. Vanavond zelfs na 1 minuut!!!!!
Wij laten het niet hierbij zitten en gaan door totdat we ons geld terug hebben. Ook al moet dat middels een aangifte........Klantvriendelijk is bij Birdy Blues ver te zoeken.
We hopen dat Birdy Blues snel gaat reageren, maar dat is waarschijnlijk hopen tegen beter weten in.
-
Na het wederom indienen van een klacht op de website en het plaatsen van enkele berichten op Facebook, waarin we Birdy Blues een laatste kans gaven om het geld te retourneren en anders zullen overgaan tot het doen van aangifte, kregen we opeens een reactie. Mw. gaf aan dat ze achter liggen met de verwerking van de mails (ja ja.....mails van een jaar geleden!), maar dat ze dezelfde dag nog het geld zal overmaken en ons een bewijs van retour zal sturen. Wonder boven wonder ontvingen we inderdaad diezelfde dag nog een bevestiging (weliswaar na het versturen van een herinneringsmail van onze kant) en gisteren stond het geld op onze bankrekening. Helaas zonder de door ons gemaakte kosten voor het retour zenden van spullen, waarvoor we niet gevraagd hadden, maar dat terzijde. Op onze mails om ook deze kosten te vergoeden ontvangen wij geen antwoord meer..........we denken het desondanks hierbij te laten en dit hoofdstuk na 1 jaar af te sluiten.
Birdy Blues is ons in ieder geval kwijt als klant!!
Birdy Blues is ons in ieder geval kwijt als klant!!
Eerder werd hier geschreven dat het bij Birdy Blues is opgelost maar dit is het dus echt niet.
Nu 3 weken geleden een bestelling gedaan van een deken en 2 kussens tot op heden niets ontvangen en email contact is zeer slecht. Helaas heeft ze geen telefoon nummer op haar site staan dus kan het alleen via mail en mail is geduldig maar mijn geduld is op bij Miranda. Ik heb haar vandaag gevraagd om het geld terug over te maken maar nog niets vernomen. Op Facebook heb ik ook een melding gedaan maar hier ligt ze volgens mij niet wakker van.
Mensen ben gewaarschuwd voor deze website, bestel hier niets of met paypal, creditcard waarbij je verzekerd bent van je centen, want leveren is hier een drama.
17-05-2016
Nu 3 weken geleden een bestelling gedaan van een deken en 2 kussens tot op heden niets ontvangen en email contact is zeer slecht. Helaas heeft ze geen telefoon nummer op haar site staan dus kan het alleen via mail en mail is geduldig maar mijn geduld is op bij Miranda. Ik heb haar vandaag gevraagd om het geld terug over te maken maar nog niets vernomen. Op Facebook heb ik ook een melding gedaan maar hier ligt ze volgens mij niet wakker van.
Mensen ben gewaarschuwd voor deze website, bestel hier niets of met paypal, creditcard waarbij je verzekerd bent van je centen, want leveren is hier een drama.
17-05-2016