LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blokker.nl komt toezegging niet na

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
snuutje74

blokker.nl komt toezegging niet na

Ongelezen bericht door snuutje74 »

Onlangs een dagaanbieding bij blokker.nl besteld. De aanbieding was 2 relaxstoelen Jesolo €99,90 nu €75, alleen vandaag voor €49,95. Ik heb deze bestelling geplaatst, maar bij levering kreeg ik helaas maar 1 stoel opgestuurd. Contact gezocht met de klantenservice en volgens hen was de aanbieding voor €75,00. Nadat ik een kopie van de mail had opgestuurd, wilde ze me tegemoet komen. Ik moest een 2e stoel bestellen en dan zouden ze me het verschil terugbetalen.
Om misverstanden te voorkomen nogmaals gemaild, of ik dan inderdaad de 2 stoelen voor 49,95 zou krijgen en dus het bedrag van de 2e stoel terug zou krijgen. En hierop volgend kreeg ik een mail, dat ik het bedrag dat ik kwijt was boven de €50 terug zou krijgen. Zo gezegd, zo gedaan.
Tot mijn grote verbazing heb ik nu een een bedrag van €25 teruggestort gekregen van de blokker. Inmiddels weer contact gehad met de klantenservice, maar het antwoord dat ik krijg is dat de aanbieding 2 stoelen voor €75 was en dat ze me tegemoet zijn gekomen.
Ik heb een kopie van de aanbieding en een kopie van hun toezegging dat ze me het bedrag boven de €50 terugbetalen, maar ze houden nu vast aan hun 'standpunt'
Naar mijn mening sta ik in mijn recht. Wie kan mij advies geven, hoe dit verder aan te pakken?

kokka

Re: blokker.nl komt toezegging niet na

Ongelezen bericht door kokka »

Het lijkt er inderdaad op dat je in je recht staat, maar voor 25 euro gaat rechtsbijstand niet lukken. Dus publiekelijk aan de schandpaal kon wel eens het beste zijn

snuutje74

Re: blokker.nl komt toezegging niet na

Ongelezen bericht door snuutje74 »

Even een update. Vandaag een mailtje gehad van het hoofd van de klantenservice.
Dat ik verkeerd was voorgelicht, en dat ik daarvan niet de dupe hoefde te worden. Het resterende bedrag wordt toch nog teruggestort :D
Ik ben blij, dat ze uit eindelijk toch nog toegeven, al hoewel een excuses voor alle ergernis en frustratie ontbreekt. Voor mij was dit de eerste en laatste bestelling op blokker.nl

Gesloten