LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BlueBlizz
Re: BlueBlizz
ik heb zelf inmiddels mijn eerste ervaring met deze winkel en die is uiterst positief gebleken.
Ik had een boot besteld welke niet meer leverbaar bleek te zijn. Men nam contact met mij op en bood mij een alternatief aan. Deze was 20 euro duurder maar ik kreeg hem voor dezelfde prijs.
Bij deze zaten echter geen peddels en bij de originele wel. Ook deze krijg ik kosteloos meegleverd.
Ik zeg, deze service verdiend een pluim en ik zit deze zomer lekker op het water.
Ik had een boot besteld welke niet meer leverbaar bleek te zijn. Men nam contact met mij op en bood mij een alternatief aan. Deze was 20 euro duurder maar ik kreeg hem voor dezelfde prijs.
Bij deze zaten echter geen peddels en bij de originele wel. Ook deze krijg ik kosteloos meegleverd.
Ik zeg, deze service verdiend een pluim en ik zit deze zomer lekker op het water.
Intussen is dit bedrijf sinds 12 maart failliet. Genoeg klachten te vinden op www.klacht.nl.
ja hier 2 dezelfde schaatsen gehad. Terug gestuurd nooit meer nieuwe ontvangen
terwijl werd gezegd dat er nieuwe opgestuurd werden, dag later was hij failliet,
hoezo bewuste oplichting?
Heel erg, net na mij heeft iemand gewoon dezelfde schaatsen geleverd gekregen.
terwijl werd gezegd dat er nieuwe opgestuurd werden, dag later was hij failliet,
hoezo bewuste oplichting?
Heel erg, net na mij heeft iemand gewoon dezelfde schaatsen geleverd gekregen.
Ooit weleens per ongeluk opgelicht geweest? Fataal ongeluk gehad zonder kans op herstel?griet1980 schreef:..hoezo bewuste oplichting?...
en in het verleden altijd goede zaken gedaan met deze webshop. Niet dat ik nou dagelijks wat bestelde, maar genoeg op regelmatige basis. En omdat ze echt nooit duur waren ging het ook niet om enorme bedragen. Maar altijd keurig geleverd, kan niet anders zeggen. Jammer dat een aankomend faillisement vreemde trekjes bij de medewerkers omhoog haalt.