LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boeken kopen via internet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
boekenwurm

boeken kopen via internet

Ongelezen bericht door boekenwurm »

Halo allemaal,

Voor de boekenwurmen onder ons wil ik graag een groot compliment maken voor de slegte.
Als je via www.deslegte.nl boeken koopt gaat altijd keurig en perfect!!
Nooit problemen en een snelle afhandeling!!

Groeten van een boekenwurm.

goedzak

Re: boeken kopen via internet

Ongelezen bericht door goedzak »

Dus geen slegte zaak???

boekenwurm

Nee in tegendeel...helemaal top en echt aan te raden!!

rambolito

Ongelezen bericht door rambolito »

Kijk eens bij proxis.nl, hier koop ik altijd mijn boeken, grote voordeel is dat ze geen verzend- of administratiekosten berekenen.

boekenwurm

Ik heb even gekeken maar de boeken zijn veel duurder, de keuze is veel minder en het is veel minder overzichtelijk.....doe mij maar de slegte dan maar een paar euro verzendkosten!!

rambolito

Ben ik toch niet helemaal met je eens, van bv. 'Informatica' heeft DeSlegte voornamelijk gebruikershandleidingen terwijl je bij Proxis ook de meer technische boeken kan vinden waarbij het assortiment dan ook twee keer zo groot is. Van 'Science Fiction/Fantasy' boeken zijn er bij Proxis 50 stuks en bij DeSlegte maar 20 en het zijn nog eens oudere boeken ook. Zoek eens voor de grap naar romans van Nicci French, Victoria Andrews of Karin Slaughter. Bij DeSlegte vond ik er niet één. En Harry Potter? (J.K Rowling) In De Ban Van De Ring? (Tolkien). Toch hele gangbare boeken op dit moment.

Overigens is de Proxis site veel efficiënter qua zoeken. Wanneer je een bepaalde titel hebt gevonden en je de details bekijkt, kun je door de naam van de auteur aan te klikken heel eenvoudig het totaaloverzicht van alle boeken die van de betreffende auteur worden aangeboden zien, of klik op eens op het genre. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het aanbod van buitenlandse boeken, muziek, games en films...

Wat de prijzen betreft, ik heb niet echt iets kunnen vinden om een goede vergelijking te maken.

Als je het niet erg vindt houd ik het lekker bij Proxis! ;)

boekenwurm

Hoi Rambolito,

Intussen heb ik toch een aantal boeken besteld en voor sommige onderwerpen moet ik je dan toch gelijk gaan geven!
Zo zocht ik boeken over ADHD maar bij de slegte geen 1 te vinden.
Bij proxis een heleboel!
Ook over massage ben ik dik tevreden bij proxis.
Wel blijf ik erbij dat proxis aan de prijzige kant is maar alee wie zit ermee!
Dus toch nog dank voor je tip en mijn boekenkast is 12 boeken rijker!
Groeten.

rambolito

Hoi Gast,

Nou leuk dat je toch geslaagd bent. Ik heb van de week het nieuwste boek van Weis & Hickman besteld. Eerst nog even mijn serie 'Anderland' van Tad Williams uitlezen. Heb het er maar druk mee... ;)

Groeten!

boekenwurm

Hoi Rambolito,

Ja serieus gezegd heb ik alweer zitten kijken op de site en moet me inhouden om niet ALLES te kopen!
Kortom.......mijn komende credit-card afrekening zal vol staan met afschrijvingen van proxis!
En ja eerlijk is eerlijk je hebt toch gelijk dus dat mag dan ook best gezegd worden!
De slegte is een klant kwijt!

Groetjes.

Gesloten