Laatst heb ik bij bol.com een hoofdtelefoon van sony besteld. Deze stond voor een aantrekkelijke prijs te koop. Nadat ik hem besteld heb zegt bol.com dat ze een foutje hebben gemaakt in de prijs en volgens artikel 4 van hun Algemene Verkoopvoorwaarden hebben ze de bestelling geannuleerd.
Mag bol.com de bestelling annuleren op basis van een fout die zij hebben gemaakt of moeten ze het product alsnog leveren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bol.com bestelling geannuleerd
Re: bol.com bestelling geannuleerd
Ik ga ervan uit dat bol ook het recht heeft om bestellingen te anulleren, net zoals u dat heeft als consument. Zeker als er foutieve prijzen zijn genoemd lijkt me dat een legitieme reden. Maar kijk eens op consuwijzer, daar vind u het antwoord vast wel
Artikel 4 gelezen of deze gewoon negeren?js2565 schreef:Laatst heb ik bij bol.com een hoofdtelefoon van sony besteld. Deze stond voor een aantrekkelijke prijs te koop. Nadat ik hem besteld heb zegt bol.com dat ze een foutje hebben gemaakt in de prijs en volgens artikel 4 van hun Algemene Verkoopvoorwaarden hebben ze de bestelling geannuleerd.
Mag bol.com de bestelling annuleren op basis van een fout die zij hebben gemaakt of moeten ze het product alsnog leveren?
Eerste gedachte bij de kop. weer ene bol.com slachtoffer.
Normale gang van zaken dat bol. com dingen annuleert.
zoek dit forum er maar eens op na, er staan meer topic op over dit onderwerp.
Normale gang van zaken dat bol. com dingen annuleert.
zoek dit forum er maar eens op na, er staan meer topic op over dit onderwerp.
Borreltafelgelul.sadfly schreef: Normale gang van zaken dat bol. com dingen annuleert.
Wees dan even volledig en vertel er bij dat een hoofdtelefoon van Sony die normaal gezien 199,- EUR kost nu op de site stond voor 6,- EUR. Dat is duidelijk een prijsfout en dat de verkoop dan geannuleerd wordt is toch niet zo onverwacht.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1578712
Quote ander forum :stfwlk schreef:Wees dan even volledig en vertel er bij dat een hoofdtelefoon van Sony die normaal gezien 199,- EUR kost nu op de site stond voor 6,- EUR. Dat is duidelijk een prijsfout en dat de verkoop dan geannuleerd wordt is toch niet zo onverwacht.
Afgelopen nacht was deze koptelefoon van 200 euro bij Bol.com te koop voor €6,-. Om mijn kans te pakken heb ik er toen twee besteld. Mijn order, en elke order in dezelfde situatie, is geannuleerd
Zelfde topic, zelfde schrijver. Wat wil hij nou bewijzen of vragen?
-
Topicstarter geeft zelf al aan weinig tot geen kans te maken op zijn aankoop door zelf informatie weg te laten.