LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com en externe verkopers

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Neo101

Bol.com en externe verkopers

Ongelezen bericht door Neo101 »

Hallo allemaal,

ik doe al jaren mee aan de radar enquetes, maar heb nog maar zelden van het forum gebruik gemaakt. Maar nu wil ik toch even van jullie kennis gebruik maken.

Ik heb onlangs iets besteld bij bol.com en daar ook afgerekend. Het artikel wordt echter geleverd door een externe verkoper, en bol.com wijst alle aansprakelijkheid af. Ze beweren alleen de financiële transactie af te wikkelen, en verder geen verantwoording te nemen voor de levering en kwaliteit van het product. Als er problemen zijn met de levering moet ik zelf maar contact opnemen met deze leverancier.

Nu lees ik in diverse fora dat externe leveranciers regelmatig de fout in gaan met de levering van het product, dat wel besteld is via de website van bol.com

Als ik iets in een winkel koop, dan kan deze mij ook niet doorverwijzen naar een andere leverancier of zelfs de fabrikant. Ik vraag me af of dit wel kan. Ik koop iets via de website van bol.com. Zijn zij dan niet ook verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de koop en de levering ?

snepke

Re: Bol.com en externe verkopers

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb diverse keren iets besteld bij Bol.com dat geleverd werd via een externe verkoper.
Nog nooit geen problemen gehad.
Kreeg na de levering wel een mailtje van Bol.com, of alles volgens afspraak was verlopen en of ik een beoordeling van die externe verkoper wilde geven.

Alles was prima verlopen , en dat heb ik ook laten weten.

Als er te veel fouten worden gemaakt door een externe verkoper worden ze eruit gegooid .

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »