Een tijdje terug plaatste ik een bestelling bij Bol.com. Deze werd door hen geannuleerd. Toen ik naar de reden vroeg, gaf men aan dat er een rekening open stond en dat ik die eerste diende te betalen, maar ik moest maar contact opnemen met het incassobureau. Mijn account bij Bol.com gaf aan dat ik geen openstaande posten had. Ook heb ik nooit iets vernomen van het incassobureau. Van Bol.com kreeg ik het emailadres van het incassobureau omdat Bol.com mij verder niet wilde/kon helpen. Ik vind het te gek voor woorden dat ik zelf aan het incassobureau moet gaan vragen of er iets open staat. Ik heb nu meerdere malen een email gestuurd, met een cc naar Bol.com, maar ik krijg geen antwoord.
Iemand enig idee?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com/incassobureau
Re: Bol.com/incassobureau
Heb je al proberen te bellen? Mailen naar een incassobureau werkt in de praktijk erg slecht.
Nee, dat kost me namelijk 15 ct per minuut. Ik heb van Bol.com vernomen dat hen een vordering hebben op mij. Ik heb nooit wat gehoord van het incassobureau. Heb gisteren nogmaals een mail gestuurd, cc naar het emailadres van een medewerker van Bol.com, welke hier op het forum genoemd werd.
Bol.com vergeten en je bestelling elders plaatsen er zijn meer winkels.