LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com misleiding en slechte klantenservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nugtur

Bol.com misleiding en slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Nugtur »

Beste forumleden,

Ik heb gisteren rond 14:00 een tv besteld bij bol.com voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis staat bij de televisie.
Vandaag een vrije dag genomen wat me gewoon geld kost en in blijde verwachting van mijn tv.

Vanmorgen direct gekeken bij de bestelstatus en die stond nog op verwerken, ik even een telefoontje gepleegd naar de klantenservice en het klopte dat de bestelling nog niet verzonden was maar dat ze het nog gingen proberen om de tv vandaag te laten bezorgen via ups of tnt, verschillende malen contact gehad over de mail met de klantenservice, elke keer iemand anders die een mail stuurde en waaraan ik het probleem elke keer weer kon uitleggen.
Later kreeg ik het bericht dat de tv nu bij de ups was of bij de tnt want dat verschilde ook per medewerker over de mail.
Toen heb ik zelf maar eens gebeld met zowel tnt als ups, tnt kon niks zonder nummer en bij ups stond nog niks op mijn adres.
Nu heb ik voor de laatste keer maar de klantenservice gebeld en die heeft er mij van verzekerd dat het via de ups verzonden zou worden, daar al stond maar ze kunnen mijn geen track&trace nummer geven, waarom niet is mij totaal onduidelijk aangezien iedereen zo'n nummer krijgt die een pakket verzend met ups.

Nu morgen dus maar nog een dag vrij nemen op eigen kosten en maar hopen dat de tv morgen komt, eerlijk gezegd een hard hoofd in anders was er vast wel iets bij de ups bekend op mijn adres.

Het is toch niet normaal meer hoe we tegenwoordig behandeld worden als klanten, ze zouden al die winkels en klantenservices eens moeten aanpakken vanuit de overheid, leuk die actie van Youp van 't hek maar het haalt blijkbaar niks uit.

Mijn advies is dat niemand meer wat besteld bij bol.com die daarvoor speciaal een dag vrij moet nemen.
Mijn advies aan bol.com is dat ze stoppen met de misleiding en de klantenservice en communicatie daar eens flink aanpakken.

Chocomelk

Re: Bol.com misleiding en slechte klantenservice

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Vaak blijkt toch nog de beste manier, gewoon naar een winkel gaan en daar kopen wat je nodig hebt.

snelle nellie

Ongelezen bericht door snelle nellie »

Ach een dagje vrij met dit mooie weer is ook wel lekker toch
en je hebt dan meteen een lang weekend.
Hoop wel dat je TV morgen komt :D

Nugtur

't weertje is lekker, je kan alleen nergens heen omdat je zit te wachten op de tv!

Het is gewoon echt heel vreemd dat je het track&trace nummer niet krijgt en via de klantenservice allemaal verschillende dingen te horen krijgt.

Ik snap ook niet dat je als winkel zelf zo met je klanten omgaat.
Ik hoop maar verwacht niet dat de tv er morgen is, anders had ups ook iets op mijn adres zien staan. Dus kost het me weer een eurotje of 100.

Nugtur

Eindelijk een trackingnummer gekregen, de tv staat nog niet eens bij ups!
Wat ze me wel verteld hebben gisteren en dat ik vandaag de tv zou ontvangen.

Nu maar gebeld met het hoofdkantoor aangezien bij de klantenservice helemaal niks voor me konden doen.

Ze wilden me een bloemetje aanbieden en dan zou de tv WAARSCHIJNLIJK maandag of dinbsdag er zijn.
Dus nog 1,2 of meer dagen vrijaf nemen voor een tv die er misschien dan nog niet is.
Natuurlijk ga ik daar niet mee akkoord en gaan ze nu een oplossing zien te vinden om een koerier te sturen of dat ik m'n tv kan afhalen ergens in waalwijk, maar ook dat was zeer onwaarschijnlijk.
Ze bellen me vanmiddag terug.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hartstikke leuk dat ze een bloemetje aanbieden maar daar heb je helaas
zo weinig aan.

Je hebt gisteren vrij moeten nemen, vandaag en dan zou je maandag en eventueel dinsdag ook nog vrij moeten nemen, kosten je heel wat dagen.
In ieder geval fijn dat je baas je vrij gaf en dat op zo'n kort termijn.

arthur2000

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Vraag voor de zekerheid een week vrij!
Het wordt naar verwachting mooi weer :P

coinoperator

Ongelezen bericht door coinoperator »

Gewoon niet thuis zijn of als ze toch nog komen terwijl je er bent het ding weigeren.
Annuleer de koop ook op hun website.
Conform de wetgeving mag je het ding weigeren en kun je je geld volledig terugeisen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Gister iets besteld omdat ik het vandaag nodig had. Voor 22.30 besteld-volgende dag in huis. Elke keer stond dat er tijdens het bestelproces en ook na bevestiging.

Nou...............dinsdag krijg ik het artikel :evil: :twisted:

Ik hoef het niet meer, koop het maandag wel in de winkel :roll:

Daan_1978

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

Dit klinkt erg onherkenbaar voor bol.com
Ik bestel toch regelmatig dingen bij hun en heb het altijd nog volgens leveringsvoorwaarden op tijd gekregen.
Het kan dus kennelijk ook een keer fout gaan.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

sephora30 schreef:Gister iets besteld omdat ik het vandaag nodig had. Voor 22.30 besteld-volgende dag in huis. Elke keer stond dat er tijdens het bestelproces en ook na bevestiging.

Nou...............dinsdag krijg ik het artikel :evil: :twisted:

Ik hoef het niet meer, koop het maandag wel in de winkel :roll:

Kon je het de 18e niet kopen? Had je het in bezit gehad op moment dat je nodig had.

Gesloten