LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Leo1968

Bol.com

Ongelezen bericht door Leo1968 »

Ik heb onlangs een toetsenbord + muis besteld bij bol.com.
De bestelde artikelen netjes ontvangen en heb de factuur voldaan.
Enige tijd later ontvang ik tot 2 maal toe een betaalherinering.
Ik bellen met bol.com, er wordt mij verteld dat dit is gekomen door een storing in hun systeem en dat ik de herinneringen kan wegdoen wat de factuur is netjes voldaan.
Nu lag er gistermiddag een brief van het incassoburo in de bus, omdat ik in gebreke ben gebleven. :evil: :evil: :evil:
Bol.com kan mij niet meer helpen omdat het nu door het incassoburo wordt behandeld.
Er is nu een e-mail naar het inccassoburo met mijn verhaal, ik heb hier nog geen reactie opgehad.

Heeft iemand ook deze problemen met bol.com

snepke

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door snepke »

Heb je per bank of accept-giro betaald?
Dat is te zien op je bank afschrift.
Kopie van maken en opsturen naar het incassoburo en naar bol.(aangetekend/leesbevestiging)

Leo1968

Ongelezen bericht door Leo1968 »

Ik heb vandaag contact gehad met bol.com en er is mij verteld dat er geen openstaande betaling is, maar zij niets kan doen en dat ik dit maar met het incassoburo moet regelen.
Omdat ik via de mail nog niets van het incassoburo had vernomen heb ik vandaag maar eens gebeld.
Het incassoburo heeft mijn probleem onderzocht en inderdaad de betaling is inderdaad netjes op tijd voldaan en bol.com had nooit het incassoburo mogen inschakelen.
Ik hoop dat het nu is opgelost :!: , het heeft mij wel veel tijd gekost om dit op te lossen, bedankt bol.com :evil:

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Het is wel verstandig dit per brief of per e-mail te laten bevestigen.

Tevens staan er meerdere van soortgelijke ervaringen met Bol op dit forum.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=93688
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... &t=93954&p
zullen vast nog wel een paar topics te vinden zijn..

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Leo1968 schreef:Ik heb vandaag contact gehad met bol.com en er is mij verteld dat er geen openstaande betaling is, maar zij niets kan doen en dat ik dit maar met het incassoburo moet regelen.
Omdat ik via de mail nog niets van het incassoburo had vernomen heb ik vandaag maar eens gebeld.
Het incassoburo heeft mijn probleem onderzocht en inderdaad de betaling is inderdaad netjes op tijd voldaan en bol.com had nooit het incassoburo mogen inschakelen.
Ik hoop dat het nu is opgelost :!: , het heeft mij wel veel tijd gekost om dit op te lossen, bedankt bol.com :evil:
'k Vind het een stom en onprofessioneel antwoord van Bol.com.
Zij hebben het incassobureau ingeschakeld en kunnen nav jouw betaling het zelf 'regelen' met het incasso bureau. Wat ze ook gedaan hebben....Want wie heeft aan het incassobureau doorgegeven dat er op tijd betaald is?
Juist ....Bol.com.

Maar idd zoals gezegd hierboven, mail eenzelfde mail naar jet incassobureau en Bol.com met een samenvatting vh gesprek.

Gesloten