| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bol.com
bol.com
zaterdag contact gehad met bol.com had een cadeaubon gehad en wou deze inwisselen op een computerprogramma echter de code pakte niet. Hierop gebeld en het bleek om een boekenbon te gaan. Normaal kon je deze alleen op boeken inleveren echter uit coulance zou ik een nieuwe bon krijgen welke op andere dingen ingeleverd zou kunnen worden. Tevens zou er € 1,95 bijgeschreven worden voor de verzendkosten. Nu krijg ik vandaag een mail dat ik geen nieuwe bon zou krijgen en dat dit niet beloofd had mogen worden. Kan dit zomaar??
-
benikeennederlander
Re: bol.com
Nu krijg ik vandaag een mail dat ik geen nieuwe bon zou krijgen en dat dit niet beloofd had mogen worden. Kan dit zomaar??
Het is niet klant vriendelijk van Bol.com, eerst beloven dat je een nieuwe cadeaubon krijgt uit coulance en dan opeens terugtrekken.
Maar een cadeaubon krijgen is niet vanzelfsprekend, cadeaubons geven ze om klantjes te houden, ik weet niet wat de situatie was waarom ze op hun toezegging terugkwamen, maar Juridisch gezien kun je niets beginnen.
Wel kan ik je verzekeren dat als ik in jouw schoenen had gestaan, ik Bol.com op een nette wijze duidelijk gemaakt had, dat ze van mij de allerhoogste boom in kunnen en abusievelijk mijn account dus op kunnen heffen.
Overigens moet ik zeggen dat ik ook een soort gelijk geval gehad heb met hen en ik liet Bol.com weten dat ze mijn account onmiddelijk op mogen heffen, kreeg toen bericht van hen dat ik alsnog mijn cadeaubon kreeg en ja hoor, ik had die cadeaubon.
Als je een vaste klant van hen bent, zou ik zeer zeker zodoen.
Om het je duidelijk te maken dat ze graag vaste klantjes willen blijven houden, doe ik via mijn reply op jouw bericht, het volgende bericht toekomen, waarbij ik mijn naam censureer alsmede de code:
Bol.com
postbus x
Utrecht
9xxxxxxxxx
dhr. Dx xxxx
Cxxxxxxxxxxxxxx 65
1xxx xx Almere
Betreft: een cadeau van bol.com
Geachte heer Dx xxxxx,
Bol.com is blij met u als klant. Daarom ontvangt u een cadeauboncode voor een gratis verzending. Deze kunt u gebruiken bij uw volgende bestelling.
U profiteert bij bol.com van vele voordelen, zoals:
. een assortiment met ruim 5 miljoen artikelen;
. een snelle levering: voor veel artikelen geldt 'vandaag besteld, morgen al in huis'; * notitie van mij hieronder
. € 1,95 verzendkosten per bestelling;
. veilig betalen met acceptgiro, IDEAL of Creditcard.
. online eenvoudig het ideale cadeau voor u en een ander vinden.
Plaats voor 19 november 2011 uw bestelling* en vul daarbij de volgende cadeauboncode in:
xx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
Veel plezier met winkelen bij bol.com. Bomvol winkels, bomvol voordeel!
Met vriendelijke groet,
M S
Marketing directeur bol.com
Dan wil ik nu het volgende op die opmerking van snelle levering maken, ik hoop dat ze snel leveren, iets bij hen bestellen en ik zou een week op mijn product moeten wachten terwijl ze dit niet aangaven bij het bestel proces, zit ik niet op te wachten.
Maar zoals jij en alle anderen kunnen zien doet een bedrijf er van alles aan om de klantjes te houden.
Nu kreeg ik die cadeaubon om de verzendkosten uit te sparen, maar ik krijg ook weleens cadeaubons van meer dan 1,95.
Dus wat ik zei liegt er niet om.