LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Heel normaal dus, niet tevreden dan kunt U het product retour sturen en krijg je je geld terug.
Wat is daar mis mee?

dhc

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door dhc »

Ahh, de termijn is verlopen, dat was niet duidelijk.
Vooropgesteld dat u niets met de leverancier te maken hebt zou ik het probleem nog maar een keer bij Bol aankaarten.Wellicht is niet duidelijk dat u een lege verpakking hebt ontvangen, dat geeft U zelf ook al aan. Ik zou zeggen , doe nog een poging.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo moeilijk doen, ik heb zelf goeie ervaringen met hen.

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

dhc schreef:Ahh, de termijn is verlopen, dat was niet duidelijk.
Vooropgesteld dat u niets met de leverancier te maken hebt zou ik het probleem nog maar een keer bij Bol aankaarten.Wellicht is niet duidelijk dat u een lege verpakking hebt ontvangen, dat geeft U zelf ook al aan. Ik zou zeggen , doe nog een poging.
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo moeilijk doen, ik heb zelf goeie ervaringen met hen.

Ik zou het pakketje terugsturen, u krijgt namelijk uw geld retour en besteld het artikel opnieuw. Misschien niet de manier wel 1 met de minste ergenis en belkosten.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je kan bij Bol beter gewoon achteraf met een accept betalen. Mocht er iets fout gaan dan ben je tenminste niet je geld kwijt.

Gesloten