LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com verwijderd review
-
Bol.com verwijderd review
Vreemd bedrijf dat Bol.com, cd besteld van Fleetwood Mac, geremasterde versie. keurig ontvangen maar helaas is het de gewone oude versie, via een review bevestigd om toekomstige kopers te waarschuwen.
Paar dagen later verwijderd Bol de review, bang voor teleurstellende verkopen denk ik.
Erg flauw voor zo'n bedrijf. Consumenten misleiden daar zijn ze goed in.
Paar dagen later verwijderd Bol de review, bang voor teleurstellende verkopen denk ik.
Re: Bol.com verwijderd review
En weet je wat het grappige is: er werken gewone mensen zoals u en ik bij zo'n bedrijf... Een bedrijf doet uit zichzelf immers helemaal niks.
En wat zegt Bol er zelf van ? Ik neem aan dat je contact opgenomen hebt met de klantenservice.gewone oude versie, via een review bevestigd om toekomstige kopers te waarschuwen.
audiofreak, dat is toch niet alleen bij Bol dot com . Koop bij Wehkamp wel eens wat en krijg dan "uitnodiging" voor review. Als 't niet bevalt, mijn review, lees ik het echt niet terug, hoor. Alleen als het goed, beter, best is kan je je "rapportcijfer" teruglezen. Niets menselijks is hen vreemd. Lees: kritiek.
zaten er spelfouten in?
Ja, net zoveel als in mijn berichtje.Starr schreef:zaten er spelfouten in?
-
Misschien heeft Bol gewoon een foutje gemaakt en is zo'n waarschuwing dus helemaal niet nodig?audiofreak1 schreef:Vreemd bedrijf dat Bol.com, cd besteld van Fleetwood Mac, geremasterde versie. keurig ontvangen maar helaas is het de gewone oude versie, via een review bevestigd om toekomstige kopers te waarschuwen.
Ik vind het ook raar om dit bij een review te zetten.
Om hier dan meteen te plaatsen dat ze aan misleiding doen, vind ik dan ook best overdreven.
-
Bedoel je soms Be dot com?tenormin schreef: Bol dot com
Andere recensies zeggen dat het wel om de remastered versie gaat maar dat dat niet op de verpakking staat. Weet je het dus wel zeker?
Misschien is de reactie door andere klanten als ongepast gevonden, dan wordt de reactie weer verwijderd. Ook ik heb wel eens een review gegeven, volgens mij niets mis mee, maar niet geplaatst. Kan gebeuren denk ik dan. Zo erg vind ik het niet.
Lijkt mij eerder dat omzet verlagende recensie door de winkel zelf verwijderd worden.Misschien is de reactie door andere klanten als ongepast gevonden
Ik verwacht dat elk bedrijf deze vorm van censuur zal toepassen.
Kijk dus altijd op onafhankelijke(re!!) sites voor reviews....
Ja ook die sites worden mogelijk gesponsord, of er dolen opmerkelijk positieve mensen rond
dat met , die review`s is duidelijk bij diverse bedrijven dat je ze nooit terug leest ,vooral nagtief,ze lezen ze eerst voor ze geplaats worden.
Echter zijn er ook bedrijven die sportief de klant zijn ervaring of frustratie gepast plaats,kan normaal toch.
Echter is Bol soms een prettig bedrijf ,maar kan ook moeilijk doen ,wat ik vervelend vind is dat ik laats een cd kocht,ontving hem en zit er geen plastic om ,ja wie zegt of hij nieuw is ,je ziet nu ook tweede hands staan ,heb liever met verpakking dan is het helder voor beide partijen.
En nog een hele grote irritatie ,soms moet ik er om lachen ,maar de verpakking met cd ,zit zo dicht geperst als je verkeert knip is je rekening door midden geknipt die er in zit ,heb het 2 maal gehad en nu is het als ik al wat bestel op de gok
Echter zijn er ook bedrijven die sportief de klant zijn ervaring of frustratie gepast plaats,kan normaal toch.
Echter is Bol soms een prettig bedrijf ,maar kan ook moeilijk doen ,wat ik vervelend vind is dat ik laats een cd kocht,ontving hem en zit er geen plastic om ,ja wie zegt of hij nieuw is ,je ziet nu ook tweede hands staan ,heb liever met verpakking dan is het helder voor beide partijen.
En nog een hele grote irritatie ,soms moet ik er om lachen ,maar de verpakking met cd ,zit zo dicht geperst als je verkeert knip is je rekening door midden geknipt die er in zit ,heb het 2 maal gehad en nu is het als ik al wat bestel op de gok