LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonprix stuurt onterechte aanmaningen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
eske.van-der-voort
Contacteer:

Bonprix stuurt onterechte aanmaningen

Ongelezen bericht door eske.van-der-voort »

Onlangs deed ik voor het eerst een aankoop bij Bonprix. Ik betaalde keurig op tijd mijn rekeningen. Toch stuurde Bonprix me daarna drie aanmaningen. Ook nadat ik eerst telefonisch en later middels een bankafschrift per email had laten weten en aangetoond dat ik de facturen al lang had betaald. Ook na een klacht via facebook krijg ik van een medewerkster een reactie waarin wordt gesteld dat ik een factuur eind oktober pas zou hebben betaald terwijl op mijn bankafschrift duidelijk te zien is dat ik op 14 september alle facturen heb betaald. Excuses worden niet aangeboden en keer op keer worden zaken op de cliënt afgewenteld. Onaangenaam en slordig. Bonprix, voor mij eens en nooit weer.

Moneyman

Re: Bonprix stuurt onterechte aanmaningen

Ongelezen bericht door Moneyman »

En had je ook op het juiste rekeningnummer en met het juiste kenmerk betaald?

beusen

Ongelezen bericht door beusen »

Moneyman schreef:En had je ook op het juiste rekeningnummer en met het juiste kenmerk betaald?
Ik denk geen reactie meer, gewoon een bedrijf, zoals vaak hier geschied in een slecht daglicht te plaatsen. :mrgreen:

16again

Ongelezen bericht door 16again »

beusen schreef:Ik denk geen reactie meer, gewoon een bedrijf, zoals vaak hier geschied in een slecht daglicht te plaatsen. :mrgreen:
Dan heb ik een andere insteek:
-TS heeft nog maar anderhalf uur gehad om te reageren, door nu al te suggeren dat TS niet meer reageert, plaats je TS in een slecht daglicht
-En als Bonprix administratief de zaken wel op orde had, bestond dit topic niet

beusen

Ongelezen bericht door beusen »

16again schreef:
beusen schreef:Ik denk geen reactie meer, gewoon een bedrijf, zoals vaak hier geschied in een slecht daglicht te plaatsen. :mrgreen:
-TS heeft nog maar anderhalf uur gehad om te reageren, door nu al te suggeren dat TS niet meer reageert, plaats je TS in een slecht daglicht
Misschien had TS de administratie niet in order en TS plaatst het bedrijf in een slecht daglicht.

Jij suggereerd net zoals ik, en we zullen zien, hoe TS op reageerd!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
Het eerste punt ben ik met je eens, al snap ik de aanname van Beusen. Het tweede punt is nu nog veel te stellig. Er kunnen veel meer redenen zijn waarom dit fout gaat dan alleen een slechte administratie van Bonprix.

Gesloten