LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boozyshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
De blije consument

Boozyshop

Ongelezen bericht door De blije consument »

Ik heb bij Boozyshop een aantal foundations besteld. Verschillende kleuren, om de goede te kunnen kiezen.
Na gekozen te hebben, stuur ik de producten die ik niet wil houden, retour.
Krijg ik ze gewoon weer teruggestuurd.
Bij controle zou te zien zijn dat ik de flesjes opengemaakt had, want bij de schroefdraad van het pompdopje, zat foundation.
Ik heb de flesjes niet opengemaakt. Het gaat om glazen flesjes, waarbij je dus prima de kleur kunt beoordelen.
Wie zegt mij dat die foundation er al niet zat? Of misschien bij de controle aan de schroefdraad is gekomen?
Ik heb de flesjes niet opengemaakt.
Nu moet ik ze allemaal betalen, want terugsturen is wegens hygiënische redenen niet mogelijk.
Kan dit zomaar? Wie heeft ook zoiets meegemaakt en weet een oplossing?

Brahms

Re: Boozyshop

Ongelezen bericht door Brahms »

De blije consument schreef:Ik heb bij Boozyshop een aantal foundations besteld. Verschillende kleuren, om de goede te kunnen kiezen.
Na gekozen te hebben, stuur ik de producten die ik niet wil houden, retour.
Krijg ik ze gewoon weer teruggestuurd.
Bij controle zou te zien zijn dat ik de flesjes opengemaakt had, want bij de schroefdraad van het pompdopje, zat foundation.
Ik heb de flesjes niet opengemaakt. Het gaat om glazen flesjes, waarbij je dus prima de kleur kunt beoordelen.
Wie zegt mij dat die foundation er al niet zat? Of misschien bij de controle aan de schroefdraad is gekomen?
Ik heb de flesjes niet opengemaakt.
Nu moet ik ze allemaal betalen, want terugsturen is wegens hygiënische redenen niet mogelijk.
Kan dit zomaar? Wie heeft ook zoiets meegemaakt en weet een oplossing?
Uit de retourvoorwaarden:

Wanneer het product ongebruikt en ongeopend is kan dit (goed verpakt) retour gestuurd worden. Vergeet niet om het retour formulier bij je retour te verwerken voor de snelste afhandeling.
Zodra de retour bij ons binnen is wordt het door ons gecontroleerd of het inderdaad ongebruikt en ongeopend is.

Jij beweert dat ze niet geopend zijn, het bedrijf wel. Dat is 1 tegen 1...... Wie heeft er gelijk ?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

De blije consument schreef:Wie heeft ook zoiets meegemaakt en weet een oplossing?
Gewoon betalen. Als u alsnog ontevreden bent daar in de toekomst niet meer kopen. Zo werkt het bij gewone winkels en dus ook bij webwinkels. Als u ontevreden bent over de service, géén energie meer instoppen maar er ook niet meer terugkomen.

De blije consument

Ongelezen bericht door De blije consument »

Bij een "gewone" winkel gaat het toch iets anders: Er staan proefflacons waarmee je kunt testen. Die mogelijkheid is er niet bij deze internetwinkel. Zouden beter samples meesturen. Maar ja, als je dan de boel terug stuur en ze beweren dat je de flesjes hebt opengemaakt, helpt dat ook niet echt.
Maar ligt de bewijslast bij mij of de Boozyshop?

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.

Gesloten