LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brandeal

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
casper301982

brandeal

Ongelezen bericht door casper301982 »

brandeal
Laatst gewijzigd door casper301982 op 16 jul 2012 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Erik1992

Re: brandeal

Ongelezen bericht door Erik1992 »

Ik heb een overhemd besteld bij brandeal. Ten eerste duurde het al 3 weken voor het product binnen was. Vervolgens was het te klein en wilde ik het retourneren. Het was al een hele klus om uit te vinden hoe dit moest bij brandeal. Ik heb ze meerdere malen geprobeerd te bellen en uiteindelijk kreeg ik iemand aan de lijn. Vervolgens werd duidelijk dat en de verzendkosten voor het retourneren door de koper moeten worden betaald en het bedrag dat je terugkrijgt EXCL. VERZONDKOSTEN is. Oftewel dat kost je zo'n 11 euro extra op een product waar je dacht voordeel mee te behalen. Schandalige klantenservice voor een bedrijfje dat zich profileert als professioneel! Geen bestellingen meer bij het bedrijf en ik hoop dat toekomstige kopers hier ook van leren.

Gesloten