LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cadeaukorting bol is geen echte cadeaukorting
cadeaukorting bol is geen echte cadeaukorting
Zelf vind ik het misleidend.
Laatst gewijzigd door tuctuc op 18 jan 2013 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: cadeaukorting bol is geen echte cadeaukorting
voor zover ik weet betaal je geen verzendkosten bij een totaalbedrag boven 20 euro, niet voor een artikel boven de 20 euro, waar nadat er korting is toegekend, toch nog goedkoper is dan 20 euro.
Cadeaukorting is in mijn ogen wel een echte cadeaukorting, alleen in jou specifieke geval niet.
En wat een gedoe zeg om € 2,50!
:
Laatst gewijzigd door tuctuc op 18 jan 2013 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat moet ik dan uitrekenen?tuctuc schreef: Ja eigenlijk wel, maar het gaat hier niet om die 2,50, maar om het principe . Als ze dat bij alle mensen doen, tja, reken dan maar uit....
Je geeft echte korting (of het nu om 2,50 gaat of om 10 euro of meer) of je geeft het niet. Zo simpel is dat in mijn ogen.
Die cadeaukorting heb je volgens mij gratis gekregen, dus het kost je niks.
Het is een geste van Bol.
Het is daadwerkelijk € 2,50 korting op je bestelling.
Je krijgt alleen geen korting als je iets bestelt tussen de € 20 en de € 22,49. Aangezien je dan onder het bedrag van € 20 komt waarBOVEN de verzendkosten gratis zijn.
Ze geven ook echte korting. Die verzendkosten die ze berekenen liggen onder de werkelijke kosten, dus daar verdienen ze niks aan.tuctuc schreef:Ja eigenlijk wel, maar het gaat hier niet om die 2,50, maar om het principe . Als ze dat bij alle mensen doen, tja, reken dan maar uit....tufima schreef:Cadeaukorting is in mijn ogen wel een echte cadeaukorting, alleen in jou specifieke geval niet.
Je geeft echte korting (of het nu om 2,50 gaat of om 10 euro of meer) of je geeft het niet. Zo simpel is dat in mijn ogen.
Wat moet ik dan uitrekenen?
Laatst gewijzigd door tuctuc op 18 jan 2013 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Je krijgt toch ook gewoon die korting, alleen bestel jij voor zo`n laag bedrag dat het eindtotaal dan onder de 20 euro komt en dan moet je verzendkosten betalen.
Ik had laatst ook die 2,50 korting, bestelde iets van 25 euro en kreeg dus netjes 2,50 korting EN ik betaalde GEEN verzendkosten.
Ik had laatst ook die 2,50 korting, bestelde iets van 25 euro en kreeg dus netjes 2,50 korting EN ik betaalde GEEN verzendkosten.
Nee, niet precies wat ik heb gezegd.tuctuc schreef:
Kortom, precies wat ik zeg. Ze moeten dat gewoon duidelijker maken. Net zoals andere sites keurig doen.
Je loopt te zeuren om iets dat je gratis heb gekregen.
Voor mij is de actie gewoon duidelijk. Dit heeft trouwens helemaal niks met de cadeaukorting te maken, maar met de verzendkosten. Boven 20 euro betaal je geen verzendkosten, daaronder wel.
Hahahaha,.... ik was even vergeten hoe gezellig het hier was.....
:lol: :lol:
:lol: :lol: