LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cadeautje van Naturpost

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ennelien

cadeautje van Naturpost

Ongelezen bericht door ennelien »

Naturpost belde me dat ik, als dank voor het invullen van een enquete, een cadeautje mocht uitzoeken uit het assortiment.
Ik vraag op mijn beurt of er een addertje onder het gras zit? Ten stelligste werd dit ontkent.
Nogmaals gevraagd of en nog andere zendingen zouden komen?
Wederom werd mij gerustgesteld dat er niets achter zat.
Ik koos Omega 3 capsules.
Wat schetst mijn verbazing bij de komt van dit cadeautje?! Ik ben volgens Naturpost klant geworden. Dus wel een addertje.
Ik voel dit addertje mijn keel al dichtknijpen. En ja hoor!
Een pakketje met Omega 3 capsules, nu voor 29 Euro. Ik heb het direct teruggestuurd en wacht nu maar af wat er gaat gebeuren.
Heb Naturpost gemaild dat ik van hun verkooptechniek en misleidende reclame niet gediend ben.

ennelien

kanovaarder

Re: cadeautje van Naturpost

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Beste evelien.

Wel ook even naar dat Naturpost ook een briefje schrijven dat hun "negatieve optie" nooit is opgegeven maar dat aan jou gezegd was dat het "cadeautje"het enige zou zijn wat je kreeg.
Dat er dus op grond van dwaling er geen wettige overenkomst tussen jou en Naturpost bestaat en dat je het reeds afgeschreven bedrag zult storneren.

Dit storneren doe je bij je eigen bank.
Men weet daar wel hoe.

Wat er ook verder gebeurt!
Naturpost is berucht geworden en alle dreigende taal van "incassobureaux kunt je dan ook zonder wildkloppend hart terzijde schuiven en toch rustig slapen.
Naturpost heeft geen poot om op te staan.

Tenslotte.......

Er is in de wet een teruggavetermijn gesteld van 7 werkdagen maar dan moet er wel in het handelsregister de overeenkomst zijn ingeschreven!
Is dat nog niet gebeurt dan heb je al minimaal 30 dagen de tijd voor opzeggen.
(dit voor een toekomstig iets op dat gebied.)

Grootvader

Gesloten