Op 16 juni hebben wij canvasdoeken besteld bij canvasidee.nl. 1 doek (€40) en en 2luik bestaande uit 2 doeken(€70). Hiervan gelijk een bevestigingsmail ontvangen met het verzoek het bedrag €110,- binnen 2 weken te voldoen. Dit hebben we gedaan.
Op de site staat dat er binnen 5 werkdagen geleverd wordt.
Op 3 juli krijg ik echter pas een reactie van canvasidee dat de bestelling en betaling zijn overgekomen, maar dat de foto voor de 2luik een te lage kwaliteit heeft om af te drukken.
Erg fijn dat ze ons hiervan op de hoogte brachten. Ze vroegen of we de foto in een hogere resolutie konden sturen.
Op 7 juli een mail terug gestuurd met de foto als bijlage en vragen over mogelijkheden om de foto op ander formaat af te drukken.
Op 8 juli (ik was inmiddels op vakantie voor 1 week) kreeg ik een mail dat ik de bijlage niet had meegestuurd. Stom, vergeten toe te voegen.
Op 17 juli als ik terug ben van vakantie mail ik de foto alsnog met het verzoek naar de vragen te kijken die ik eerder had gesteld.
Op 23 juli heb ik nog maar eens gemaild met de vraag of miijn mail van 17 juli wel was overgekomen, omdat ik nog niets gehoord had.
Op 27 juli krijg ik van canvasidee een mail met de vraag of ik de foto al verstuurd had...
Hierop gelijk teruggemaild met nogmaals de bijlage en de mededeling dat ik die op de 17e al verstuurd had.
Op 29 juli heb ik de mail van 27 juli nogmaals verstuurd, want nog geen reactie gehad.
Op 30 juli nog een keer gemaild met de vraag of mijn eerdere mails wel zijn ontvangen met het verzoek om reactie.
Op 4 augustus Krijg ik dan eindelijk een reactie. De bijlage blijkt toch niet goed te zijn (ik krijg overigens geen antwoord op de vraag of een ander formaat mogelijk is) Het andere doek was al klaar.
Op 4 aug gelijk terug gemaild dat de tweeluik dan geannuleerd kan worden en dat we graag het andere doek ontvangen. We vragen of het resterende bedrag (70) teruggestort kan worden ovv rekeningnummer)
Op 21 aug. weer gemaild. Dat we het erg lang vinden duren geen reacties krijgen en nog niets ontvangen hebben. We verzoeken canvasidee dan ook het totale bedrag terug te storten.
Op 26 aug. Nogmaals gemaild dat we nog steeds geen reactie hebben ontvangen en dat we graag willen weten wat de stand van zaken is.
Heel stom dat we eerder niet beter gekeken hebben op de site. Er zijn nl geen contactgegevens beschikbaar behalve het mailadres. Heb nog wel het rekeningnummer, misschien dat we aan de hand daarvan wat kunnen vinden. Een aangetekende brief sturen is ook zo lastig zonder adres.
Heeft iemand ervaring met deze site en/of tips hoe we dit kunnen aanpakken?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canvasidee.nl
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Canvasidee.nl
Canvasidee hoort bij een ander bedrijf:
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... vasidee.nl
creatiestudio.nl
Bovenstaande link is de domein registratie - en er staat een (technisch) contact persoon vermeld.
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... vasidee.nl
creatiestudio.nl
Bovenstaande link is de domein registratie - en er staat een (technisch) contact persoon vermeld.