Via de SMS servicedienst van Central Point wordt ik ervan in kennis gesteld dat de Logitech Pure-Fi Mobile op voorraad was gekomen.
Het is een nieuw product van Logitech dat nog niet eerder verkrijgbaar was.
Diezelfde dag bestel ik via internet het apparaat.
In plaats van de eerder aangekondigde prijs van € 93.26 is de prijs € 130.44 (ex BTW). Ik nam aan dat de prijs hoger was uitgevallen dan verwacht voor dit artikel.
Ik reken de prijs af via Ideal.
Een dag later kijk ik op de website van Central Point en zie tot mijn stomme verbazing dat de prijs nu € 93,26 bedraagt.
Op mijn email hierover ontvang ik het volgende antwoord:
Wij werken met dagprijzen die elke dag vanuit verschillende leveranciers worden teruggekoppeld. De verkoopprijs is een direct resultaat van de huidige inkoopprijs.
Uw bestelling is verwerkt en verzonden voor de hogere inkoop en verkoop prijs. Wij kunnen het verschil dan ook niet aan u terugstorten.
Ik vind dat oplichterij.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Central Point Europe BV
-
ondernemer-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Central Point Europe BV
Wat u wel kun doen:
Wet kopen op afstand.
Het product gewoon terug sturen binnen 7 dagen.
Maak het de doos wel niet open!
Wacht tot u het geld terug hebt en koop het elders.
CP is niet de goedkoopste
Wet kopen op afstand.
Het product gewoon terug sturen binnen 7 dagen.
Maak het de doos wel niet open!
Wacht tot u het geld terug hebt en koop het elders.
CP is niet de goedkoopste
-
Jan Friederich
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 04 aug 2008 08:58
Re: Central Point Europe BV
Volkomen onverwacht mocht ik vandaag een mail van Central Point ontvangen dat het verschil in prijs op mijn rekening is terugbetaald.
Keurig geregeld door Central Point.
Keurig geregeld door Central Point.
-
ondernemer-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29
Re: Central Point Europe BV
Dan hebben ze het gelezen....
