LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] clicksshop.nl
-
clicksshop.nl
Ik heb slechte ervaringen met webshop clicksshop.nl. Ik heb hier clicks besteld. Dit zijn sierdrukknopen voor op een armband. Toen ik mijn bestelling binnen kreeg bleek het niet de kleur te zijn die ik dacht besteld te hebben. Ik heb toen contact opgenomen met clicksshop via de email. Na de 3e email kreeg ik eindelijk een reactie van ene Gert-Jan dat ik de clicks kon terugsturen met een begeleidend briefje met mijn gegevens en voor welke clicks ik ze wilde omruilen. Ik heb meteen de retourzending in orde gemaakt en dat is inmiddels een maand geleden. Helaas tot op de dag van vandaag geen vervangende spullen ontvangen. Ik heb er nog wel 4 emailtjes aan gewaagd, maar je wordt totaal genegeerd. Ik wil dus even duidelijk maken dat je beter niets kunt bestellen hier want ze nemen de klant niet serieus en spelen een spelletje met je. Hebben nog meer mensen problemen gehad met deze webshop?
-
Re: clicksshop.nl
Ook hier slechte ervaring met Clicksshop.
Eind juni een defect artikel geleverd gekregen.Na erg veel mails gestuurd te hebben eindelijk antwoord terug.Het defecte artikel mocht ik houden en mijn geld zou teruggestort worden.
Het geld is vandaag dan eindelijk op mijn rekening verschenen en dat heeft heel wat mailtjes gekost en op het laatst ook de vermelding van mijn kant dat ik stappen ging ondernemen als ik mijn geld niet terug zou krijgen.
Hij reageert niet of schermt met de mededeling dat hij het zo druk heeft en er wel eens wat mis kan gaan.
Ondanks (uiteindelijke) terugbetaling adviseer ik hier niets te bestellen!
Niet betrouwbaar en niet professioneel bezig.
Eind juni een defect artikel geleverd gekregen.Na erg veel mails gestuurd te hebben eindelijk antwoord terug.Het defecte artikel mocht ik houden en mijn geld zou teruggestort worden.
Het geld is vandaag dan eindelijk op mijn rekening verschenen en dat heeft heel wat mailtjes gekost en op het laatst ook de vermelding van mijn kant dat ik stappen ging ondernemen als ik mijn geld niet terug zou krijgen.
Hij reageert niet of schermt met de mededeling dat hij het zo druk heeft en er wel eens wat mis kan gaan.
Ondanks (uiteindelijke) terugbetaling adviseer ik hier niets te bestellen!
Niet betrouwbaar en niet professioneel bezig.
let goed op!!!!
Voormalige "Clicksshop" heeft een herstart gemaakt onder de naam "Trendshop" !!!!
mooie drukkers....maar niet het risico waard om opgelicht te worden!!!
Voormalige "Clicksshop" heeft een herstart gemaakt onder de naam "Trendshop" !!!!
mooie drukkers....maar niet het risico waard om opgelicht te worden!!!
-
Hallo allemaal,Hier nog zo'n gedupeerde en niet zo zuinig.....
Ik ben een redelijke vaste klant van clicksshop of trendyshop, maar bij mij als chunkgroothandel bekend!
Ik bestel ongeveer iedere week van deze leverancier. Ik vind dat hij snel en netjes levert. Zijn spullen vind ik ook erg mooi, maar idd met zijn retourprocedure, het beantwoorden van mails en laat staan het oplossen ervan vind ik rondom schandalig.Vanaf begin September bezig met een retourprocedure.Inmiddels na ongeveer wel 40 mails nog steeds geen oplossing hiervoor.Ik heb veel klachten over de horlogechunks en een aantal bandjes en riemen, dus heb ik gemaild wat ik hiermee moest doen. Na eindelijk een respons te hebben gehad en de kapotte spullen te hebben teruggestuurd, nog steeds niks vernomen van de goeie meneer Gert-Jan! Zelfs geen mail meer. Na onder een andere naam een mail te versturen met de vraag of dit wel het goede mailadres is, een reactie dat dit echt wel goede adres is. Natuurlijk mijn vraag aan hem waarom hij dan niet reageert op mijn mails!!!!(ze zijn niet meer te tellen.40?) tot heden geen reactie meer...Het is nu 3dec. en nog niks. Nu van mijn laatste bestelling 7 kettingen niet bij de bestelling! Ik ben klaar met deze prutsers en ben op zoek naar een nieuwe leverancier! Gewoon frustrerend.......
Ik ben een redelijke vaste klant van clicksshop of trendyshop, maar bij mij als chunkgroothandel bekend!
Ik bestel ongeveer iedere week van deze leverancier. Ik vind dat hij snel en netjes levert. Zijn spullen vind ik ook erg mooi, maar idd met zijn retourprocedure, het beantwoorden van mails en laat staan het oplossen ervan vind ik rondom schandalig.Vanaf begin September bezig met een retourprocedure.Inmiddels na ongeveer wel 40 mails nog steeds geen oplossing hiervoor.Ik heb veel klachten over de horlogechunks en een aantal bandjes en riemen, dus heb ik gemaild wat ik hiermee moest doen. Na eindelijk een respons te hebben gehad en de kapotte spullen te hebben teruggestuurd, nog steeds niks vernomen van de goeie meneer Gert-Jan! Zelfs geen mail meer. Na onder een andere naam een mail te versturen met de vraag of dit wel het goede mailadres is, een reactie dat dit echt wel goede adres is. Natuurlijk mijn vraag aan hem waarom hij dan niet reageert op mijn mails!!!!(ze zijn niet meer te tellen.40?) tot heden geen reactie meer...Het is nu 3dec. en nog niks. Nu van mijn laatste bestelling 7 kettingen niet bij de bestelling! Ik ben klaar met deze prutsers en ben op zoek naar een nieuwe leverancier! Gewoon frustrerend.......
Hallo,
Ik heb slechte evaring met Gert-Jan...
Tegenwoordig bestel ik www.breeljantje.nl.
2,50 per chunk en maar € 1,- verzendkosten!
Snelle levering en goede service .
Ze verkoopt ook voor werderverkoop.
Dus voor mij Breeljantje en geen clickshop meer.
Groetjes Joey
Ik heb slechte evaring met Gert-Jan...
Tegenwoordig bestel ik www.breeljantje.nl.
2,50 per chunk en maar € 1,- verzendkosten!
Snelle levering en goede service .
Ze verkoopt ook voor werderverkoop.
Dus voor mij Breeljantje en geen clickshop meer.
Groetjes Joey