LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CMD-Clothes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
justme74

CMD-Clothes

Ongelezen bericht door justme74 »

Ik heb op 1 juni een bestelling gedaan bij www.cmd-clothes.com en tot op heden nog geen levering! Als je besteld ontvang je per omgaande de bevestiging en enige tijd later instructies over de betaling. Alles heb ik dezelfde dag nog uitgevoerd, maar helaas geen kleding!

Op mijn diverse e-mails ontvang ik geen reactie. Weet iemand welke acties ik nog meer kan ondernemen om mijn bestelling te ontvangen of om dit bedrijf op een zwarte lijst te krijgen?

kanovaarder

Re: CMD-Clothes

Ongelezen bericht door kanovaarder »

CMD-Clothes

Typisch weer een geval van veel onduidelijkheid.
Wel dus (summiere) algemene voorwaarden en een e-mailadre (een beetje weggestopt) maar géén adres, geen tel/faxnr, enzovoort.
Wel de mogelijkheid tot het onder rembours verzenden maar te weinig info hoe dan verder als pas daarna blijkt dat er weinig sprake is van de juiste door de klant verwachte kwaliteit.

Dus ook hier weer, wie gokken wil (en kan) aan u de keus.
Ik gok niet en doe dus nooit mee aan dit internetkopen.

Grootvader

justme74

Ongelezen bericht door justme74 »

Grootvader, bedankt voor uw reactie. Het is niet zo dat dit de eerste keer was dat ik hier bestelde en inderdaad heb ik mijn eerste bestelling onder rembours laten bezorgen! Het is dus ook niet nodig om me belerend toe te spreken. Het enige dat ik graag weten wil is of ik verdere stappen kan ondernemen of niet. (bijv. aangifte of iets dergelijks!)

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

CMD

Het was niet de bedoeling om U belerend toe te spreken maar voor lezers van dit forum een waarschuwing te geven bij het willen bestellen op een internetsite die (veel) te weinig informatie geeft.

In uw geval heeft u nog het geluk omdat u zou kunnen weten wie de afzender was (bij uw rembourslevering vermeldt.)

Naar dat adres een brief (trac&trace) of (indien bekend) een faxnummer die op die nota zou kunnen staan.

In principe zou u CMD-Clothings vanaf de datum van uw bestelling 30 dagen de tijd moeten geven voor het uitvoeren van uw opdracht. Daarna kunt u verzoeken het reeds overgemaakte bedrag op uw rekening terug te storten.

Kortom, van ervaringen kunnen ook ander forumlezers profijt hebben.

Met vriendelijke groet van...........

Grootvader
die de zon weer ziet schijnen.

Overigens kan het voor de andere lezers van dit forum interessant zijn wat de reden was om de rembourszending terug te sturen naar CMD en hoe dit geregeld was. Of dit terugzenden gratis was of dat U dit moest betalen en hoe de reactie was van CMD (toen geld vlot teruggestort of niet).

Gesloten