In januari 2016 een Sony soundbar gekocht bij Coolblue.
Enkele weken later begon het apparaat kuren te vertonen.
Contact opgenomen met Coolblue en 2 dagen later ter reparatie bij hun aangeboden.
Een week later een mail ontvangen met de mededeling dat een nieuwe soundbar zal worden toegezonden
Vandaag 24 februari het nieuwe soundbar ontvangen.
Ik noem dit service met een glimlach.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coolblue
-
Re: Coolblue
Zo had ik een koffiezetapparaat gekocht met koffiebonen maling. Na een tijdje deed de maling niet meer. 'S maandags kosteloos teruggestuurd.
Dinsdagmorgen kreeg ik een email dat ze het hadden ontvangen. Dinsdagavond kreeg ik een email dat ze een nieuwe zouden opsturen. Woensdag morgen had ik een nieuwe koffiezetapparaat in huis. Ik had de glazen koffiekan en filter niet mee gestuurd omdat ik er vanuit ging dat ze hem gingen maken. Woensdag in de avond werd ik gebeld door Coolblue en ik mocht de koffiekan houden voor reserve. Dat noem ik eens een service. Ik heb ook gezegd dat als alle winkels zo'n service hadden dan was er geen radar of kassa programma meer nodig . Maar ja helaas.
Dinsdagmorgen kreeg ik een email dat ze het hadden ontvangen. Dinsdagavond kreeg ik een email dat ze een nieuwe zouden opsturen. Woensdag morgen had ik een nieuwe koffiezetapparaat in huis. Ik had de glazen koffiekan en filter niet mee gestuurd omdat ik er vanuit ging dat ze hem gingen maken. Woensdag in de avond werd ik gebeld door Coolblue en ik mocht de koffiekan houden voor reserve. Dat noem ik eens een service. Ik heb ook gezegd dat als alle winkels zo'n service hadden dan was er geen radar of kassa programma meer nodig . Maar ja helaas.