Ik vind dit wel heel kwalijk. Als ik zaken anders wou voorspiegelen had ik niet inhoudelijk op zoveel mogelijk vragen ingegaan als de tijd mij toeliet, noch had ik dan een tijdlijn uitgeschreven voor verduidelijking. Ik heb in het begin alleen de, naar mijn ogen, relevante informatie gegeven.NeoDutchio schreef: ↑31 jan 2021 09:05Beide hebben wij onze meningen en standpunten gegeven. Het is aan TS om daar zijn info uit te halen. U bent zeker van uw zaak, ik hou een slag om de arm.Moneyman schreef: ↑30 jan 2021 23:41Ah, nu we die even bekende als kansloze afsluiter ook weer gehad hebben, kunnen we de discussie hopelijk sluiten.NeoDutchio schreef: ↑30 jan 2021 22:43Want Wouter, Alfatrion en Moneyman staan garant voor de winst. U hebt dus niets te verliezen. Laat u wel even weten hoe het afgelopen is?
Dat is uw mening. Het verhaal uit het OP bleek weer eens niet volledig en zaken waren anders voorgespiegeld dan daadwerkelijk was. Dat mijn doel zou zijn om de winkelier vrij te pleiten kan ik ook omdraaien naar uw doel om altijd de ondernemer fout te laten zijn.alfatrion schreef: ↑31 jan 2021 00:08Het is kinderachtig gedrag. Het doel van NeoDutchio is om de winkelier vrij te pleiten. Met dat doel op het oog verwijst naar irrelevante informatie, beweerd dat de consument wel iets verzwegen zal hebben gehouden, negeert hij onwelgevallige wetgeving, geeft hij misleidende informatie en als dat allemaal niet werkt: moeten anderen maar garant staan voor de uitkomst. Kinderachtig.
Het is heel simpel. Coolblue heeft niet beloofd naar TS toe en Sony geeft aan dat er in de toekomst zaken mogelijk zijn.
De realiteit is dat er geen retourmelding gestart is vanuit de klantenservice of de mt-klantenservice. Er is van de mt-klantenservice aangeboden hem onder coulance te retourneren waarop ik dit afgewezen heb en duidelijk aangegeven heb om de TV op basis van non-conformiteit te willen retourneren waarna er niks gedaan is vanuit de mt-klantenservice en ook niks meer gehoord heb vanuit de mt-klantenservice.
Een aantal dagen hierna heb ik een brief gestuurd naar Kay Dieke waarop ik aangaf de aankoop te ontbinden op basis van non-conformiteit en misleidende verkoop. Hierna is het retourprocess vanuit Coolblue gestart en heb ik notabene nog om verduidelijking gevraagd of er sprake zal zijn van volledige restitutie, die ik kreeg zoals eerder genoemd is.
Coolblue is dus uiteindelijk akkoord gegaan dat ik op basis van non-conformiteit het product kon retourneren, zoniet dan hadden ze dit moeten communiceren zoals verwacht mag worden van een redelijk bekwaam en redelijk handelende webwinkel.
Er is geadverteerd dat de TV zou beschikken (in de toekomst) over de HDMI 2.1 Features die eerder genoemd zijn ( Dus 4K120Hz, eARC, VRR en ALLM), zoals ook aangegeven wordt: https://www.sony.com/electronics/suppor ... s/00246472 en https://www.sony.nl/electronics/televis ... ifications die ik ook al eerder vermeld heb waarbij in de eerste link ook duidelijk is aangegeven dat de update voor de zogenaamde 4k120Hz en eARC geweest is. Er is tevens door sony ook aangegeven dat er na de laatste updates verder geen update meer zou komen om het probleem met de 4K120Hz op te lossen. of de TV VRR en ALLM zal krijgen is ook nog maar de vraag, hij is verwijderd bij de originele patch waarmee het zou komen en er is door sony aangegeven dat het ooit beschikbaar wordt. Tevens werkt de eARC niet naar behoren.witte angora schreef: ↑30 jan 2021 19:45Toch is het wel apart om een aansluiting in een tv te pulken waar je vervolgens niks mee kan. Dan kun je die aansluiting net zo goed weglaten, of mis ik nu iets?