LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cosmaer.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
petra_mp

Cosmaer.nl

Ongelezen bericht door petra_mp »

Op 6 mei jl. heb ik een bestelling van bijna honderd euro gedaan (en betaald) bij Cosmaer.nl. Zij hebben een "uitgebreid aanbod van huid- en lichaamsverzorgingsproducten op basis van plantenoliën, kruidenextracten en tal van andere beproefde werkstoffen uit de natuur" waaronder dus ook parfum van het merk Hagina.

Met de factuur waren ze razendsnel. Maar daarna gebeurde er niets. De heer Harry Haandrikman reageert niet op mijn e-mails aan [email protected]. Hij maakt gebruik van een callcenter in (de buurt van) Utrecht. Zij kunnen hem "helaas" nu ook even niet bereiken maar beloven een berichtje voor hem achter te laten. Blijkbaar doet hij niks met al deze berichtjes.

Bij deze dus de waarschuwing om vooral niets te bestelen via http://www.cosmaer.nl. Dat scheelt je een hoop geld en ergernis!

Zijn er misschien nog meer mensen die dit hebben meegemaakt? Wat heb jij gedaan en is het uiteindelijk nog goed gekomen?

ArneLH
Contacteer:

Re: Cosmaer.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

Men heeft (juridisch gezien) nog t/m 5 juni om de bestelling te leveren. Als u aangeeft dat u wilt ontbinden/annuleren dan is de termijn max. 30 dagen voor terugbetaling nadat u dat heeft aangegeven.

petra_mp

Bedankt, goed om te weten!

Blijft het feit dat het niet zo netjes is om zo met je klanten om te gaan. Maar dat is weer een ander verhaal.

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

petra_mp schreef:Bedankt, goed om te weten!

Blijft het feit dat het niet zo netjes is om zo met je klanten om te gaan. Maar dat is weer een ander verhaal.
Dat men juridisch 'goed' zit heeft daar inderdaad weinig mee te maken.

petra_mp

Afgelopen dinsdag ontving ik het onderstaande bericht van Cosmaer.

Alle bestellingen die tussen 5 en 9 mei zijn gedaan worden vandaag verzonden. De heer Haandrikman is met ziekteverlof en met de vervanging zijn enige blunders begaan, die nu rechtgezet worden.

Onze excuses voor deze slechte gang van zaken. Vanaf heden zijn de zaken structureel beter geregeld en zullen bestellingen binnen 48 uur worden uitgeleverd.

En inderdaad, vanmorgen ontving ik een pakketje met daarin de door mij bestelde parfum. Eind goed, al goed...zullen we dus maar zeggen.

Rita H.

Ongelezen bericht door Rita H. »

Ik heb op 31 augustus jl. een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Inderdaad is de factuur er binnen een paar seconden en het geld is ook geind.....maar de parfum blijft uit. Op mijn mails mbt het uitblijven van de levering, hoor ik ook niets. Er zal wel iets niet in orde zijn met het bedrijf/Harry Haandrikman....maar ik zou dan toch ook hierover duidelijkheid willen.Heb via een mail de bestelling geannuleerd en geld retour gevraagd.....ook geen reactie ontvangen.
Nog meer mensen problemen met Cosmaer/Hagina???? Kan ik ergens inzicht krijgen in bijv. betalingsachterstanden of faillissement van het bedrijf?

petra_mp

Hallo Rita, wat vervelend om te lezen! Blijkbaar zijn alle problemen nog steeds niet opgelost. De mail waaruit ik hier boven citeer kreeg ik van Bert Ferwer. Misschien dat je, wanneer je belt met deze naam, iets verder komt? Succes in ieder geval, ik weet helaas hoe frustrerend het is.

Gesloten