Op 28 April heb ik een artikel retour gestuurd dat ik gekocht had bij http://www.crocs.nl.
Volgens track&trace is het de volgende dag bij Crocs afgeleverd.
Binnen 10 werkdagen zou ik het geld retour hebben.
Vandaag maar eens gebeld waar mijn geld blijft en volgens Crocs hebben ze het pakket niet ontvangen
Wie heeft er ook weleens iets bij de Crocs webwinkel besteld waarbij het niet goed is gegaan?
ps. op mijn mail (contactformulier via site) wordt niet gereageerd.
sephora30 schreef:Op 28 April heb ik een artikel retour gestuurd dat ik gekocht had bij http://www.crocs.nl.
Volgens track&trace is het de volgende dag bij Crocs afgeleverd.
Binnen 10 werkdagen zou ik het geld retour hebben.
Heb je een screenshot hiervan?
Overweeg dan het screenshot te mailen - en ze nogmaals verzoeken om terug te betalen, omdat je anders genoodzaakt bent de zaak uit handen te geven.
Je kan een en ander mailen - zie WHOIS van SIDN :
Domeinnaam crocs.nl
Status actief
Houder Crocs Europe B.V.
Administratieve contactpersoon [email protected]
Ik zou hun bericht terugmailen waarin ze stellen dat het niet ontvangen is - en dan het screenshot erbij voegen.
En dan verzoeken om alsnog binnen 5 werkdagen zorg te dragen voor terugbetaling.
Chocomelk schreef:
Ze zullen dat inderdaad wel gehad hebben maar nog niet verwerkt hebben gehad.
Volgens TS heeft men eerst beweerd het niet ontvangen te hebben, terwijl track & trace iets anders aangaf.
Men had kunnen antwoorden "nog niet alle retourzendingen zijn verwerkt, dit kan enige tijd duren".
Maar, door te ontkennen, zetten ze de klant op een verkeerd spoor, zeker omdat de track & trace iets anders aangeeft. Op zijn zachtst gezegd - niet handig.
Chocomelk schreef:
Ze zullen dat inderdaad wel gehad hebben maar nog niet verwerkt hebben gehad.
Volgens TS heeft men eerst beweerd het niet ontvangen te hebben, terwijl track & trace iets anders aangaf.
Men had kunnen antwoorden "nog niet alle retourzendingen zijn verwerkt, dit kan enige tijd duren".
Maar, door te ontkennen, zetten ze de klant op een verkeerd spoor, zeker omdat de track & trace iets anders aangeeft. Op zijn zachtst gezegd - niet handig.
Geld stond vandaag op de rekening maar ik bestel daar niet meer.
Je moet ook zelf het retouretiket printen en als je geen printer hebt kan dat dus niet.
Dan moet je moeilijk doen zodat zij een etiket opsturen.
Duurt allemaal erg lang vergeleken met andere sites.