LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Daan veilingen ervaringen ?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wiseger

Daan veilingen ervaringen ?

Ongelezen bericht door wiseger »

Wie heeft er ervaring met Daan veiling. Ik heb onlangs bij een veiling van hun diverse artikelen gekocht en netjes op tijd per bank betaald. Echter er werd niet geleverd. Ik heb ze gebeld en de medewerkster wist te vertellen dat de bestelling onder weg was. Heb haar direkt om the tracking nummer gevraagd en jawel, die had ze niet. Er bleek toch niets verstuurd te zijn maar de veilingmeester ging het allemaal in orde rmaken.
Dagen later, nog niets gehoord dus maar opnieuw geklaagd en ze in gebreke gesteld en mijn betaling terug gevraagd. Kreeg als antwoord dat ze in "gesprek" met de vervoerder waren en pas na dit gesprek mijn betaling terug willen betalen. Uiteraard gevraagd hoelang dit "gesprek" ging duren, maar dat kon de servicemedewerker me niet vertellen. Daarna werd het stil en wordt er niet meer email gereageerd.

Tis weer bijzonder

Re: Daan veilingen ervaringen ?

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Er is dan sinds 2006 nog maar weinig veranderd:
http://weblog.pcmweb.nl/2006/07/05/veilingshoppen.html
Een incident mag je het m.i. niet meer noemen.

wiseger

Re: Daan veilingen ervaringen ?

Ongelezen bericht door wiseger »

Het bleef toch niet stil, werd gisteren gebeld door Daan. Ze hebben e.e.a. uitgezocht en het blijkt dat SelektVracht de goederen nimmer opgehaald had. Ik kreeg de keuze om alsnog geleverd te krijgen zonder portokosten of terugbetaling van de factuur. Ik heb voor het laatste gekozen en al vandaag stond de creditering op mijn rekening. Voor mij is bij deze de zaak opgelost.

Gesloten