LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
VanderEs

Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.

Ongelezen bericht door VanderEs »

Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.

Door de opsomming op de site van zo’n 6 redenen om bij Dixons te kopen waaronder “kopen met air miles “ en 10% korting met air miles op onze producten besloot ik op 27-12-2013 via internet bij Dixons een Ipad air te bestellen met afhalen in een filiaal.

Hij was in het filiaal niet aanwezig maar ik kreeg de melding “naar filiaal gezonden”
Nadat er op 7 jan ’14 nog geen reactie was, maar op de site stond dat er in het filiaal de door mij gewenste Ipad aanwezig was, heb ik in het filiaal gevraagd of er een bestelling voor mij was binnengekomen het antwoord was ontkennend. Het was echter geen probleem ik kon hem gewoon kopen en zij zouden mijn bestelling annuleren en dat is ook gebeurd.

Bij de kassa werd ik door de medewerkster nog doorgezaagd om een verzekering op mijn aankoop te nemen voor het geval er iets zou gebeuren met mijn Ipad maar er zit toch garantie op?
De afrekening was een heel koude douche u kunt niet met air miles betalen, sinds 17 juli doet Dixons niets meer met air miles alleen nog aanbiedingen. Dus geen 10% van €613,49= €61.35 voor 6135 air miles.
Op mijn vraag waarom Dixons betalen met air miles op de site heeft staan kon ze geen duidelijk antwoord geven. Maar aanbiedingen zouden zeker niet gelden voor Ipads werd mij nadrukkelijk verzekerd.
Ik heb7 januari op de Dixons site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en krijg 29 aanbiedingen waaronder ook mijn aankopen. Ik meen dan toch ook duidelijk recht te hebben op 10% korting op mijn aankoop in ruil voor air miles.

Ziedaar op 5 febr. een nieuwsbrief van Dixons met een aanbieding Ipad Air weliswaar een mini maar met 10% air miles korting. Ik heb wederom op de site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en ik krijg keurig 29 artikelen waaronder ook mijn aankopen. Ik mag van een bedrijf in elektronica zoals Dixons toch verwachten dat het niet alleen verstand heeft van verzekeringen maar ook zijn ICT op orde heeft en een zoekopdracht op de site gestand doet en wanneer er sprake is van een foutje deze corrigeert.

Na 5 februari diverse e-mails en telefoontjes van Dixons en een ingehuurd bedrijf voor klachten afhandeling, dat in het kort een zelfde verhaal heeft als in het filiaal, werd mij een coulance korting aangeboden van €25, - ik vind dit niet in verhouding met de €61,35 waarop ik recht meen te hebben.
Ik heb dit afgewezen als een dooddoener.
Wat Dixons aan de voordeur met megadata binnenhaalt voor klanten tevredenheid en passende aanbiedingen wordt met een simpele pennenstreek ongedaan gemaakt.

Ik was een regelmatige tevreden klant van Dixons die nu diep teleurgesteld is.

sjohie

Re: Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.

Ongelezen bericht door sjohie »

VanderEs schreef:Daarom Dixons? Kopen met Air Miles, vergeet het.

Door de opsomming op de site van zo’n 6 redenen om bij Dixons te kopen waaronder “kopen met air miles “ en 10% korting met air miles op onze producten besloot ik op 27-12-2013 via internet bij Dixons een Ipad air te bestellen met afhalen in een filiaal.

Hij was in het filiaal niet aanwezig maar ik kreeg de melding “naar filiaal gezonden”
Nadat er op 7 jan ’14 nog geen reactie was, maar op de site stond dat er in het filiaal de door mij gewenste Ipad aanwezig was, heb ik in het filiaal gevraagd of er een bestelling voor mij was binnengekomen het antwoord was ontkennend. Het was echter geen probleem ik kon hem gewoon kopen en zij zouden mijn bestelling annuleren en dat is ook gebeurd.

Bij de kassa werd ik door de medewerkster nog doorgezaagd om een verzekering op mijn aankoop te nemen voor het geval er iets zou gebeuren met mijn Ipad maar er zit toch garantie op?
De afrekening was een heel koude douche u kunt niet met air miles betalen, sinds 17 juli doet Dixons niets meer met air miles alleen nog aanbiedingen. Dus geen 10% van €613,49= €61.35 voor 6135 air miles.
Op mijn vraag waarom Dixons betalen met air miles op de site heeft staan kon ze geen duidelijk antwoord geven. Maar aanbiedingen zouden zeker niet gelden voor Ipads werd mij nadrukkelijk verzekerd.
Ik heb7 januari op de Dixons site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en krijg 29 aanbiedingen waaronder ook mijn aankopen. Ik meen dan toch ook duidelijk recht te hebben op 10% korting op mijn aankoop in ruil voor air miles.

Ziedaar op 5 febr. een nieuwsbrief van Dixons met een aanbieding Ipad Air weliswaar een mini maar met 10% air miles korting. Ik heb wederom op de site de zoekopdracht “kopen met air miles” ingetypt en ik krijg keurig 29 artikelen waaronder ook mijn aankopen. Ik mag van een bedrijf in elektronica zoals Dixons toch verwachten dat het niet alleen verstand heeft van verzekeringen maar ook zijn ICT op orde heeft en een zoekopdracht op de site gestand doet en wanneer er sprake is van een foutje deze corrigeert.

Na 5 februari diverse e-mails en telefoontjes van Dixons en een ingehuurd bedrijf voor klachten afhandeling, dat in het kort een zelfde verhaal heeft als in het filiaal, werd mij een coulance korting aangeboden van €25, - ik vind dit niet in verhouding met de €61,35 waarop ik recht meen te hebben.
Ik heb dit afgewezen als een dooddoener.
Wat Dixons aan de voordeur met megadata binnenhaalt voor klanten tevredenheid en passende aanbiedingen wordt met een simpele pennenstreek ongedaan gemaakt.

Ik was een regelmatige tevreden klant van Dixons die nu diep teleurgesteld is.
Waarom heb je op 7 januari, ruim binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd, dan niet die iPad teruggestuurd om je geld terug te krijgen?

VanderEs

Dixons geeft 3jaar garantie en er was opdat moment geen lagere prijs te vinden. De gedachten dat Dixons alles doet voor klanten tevredenheid is bij mij na een mail aan Dixons als een zeepbel uiteen gespat.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

VanderEs schreef:Dixons geeft 3jaar garantie en er was opdat moment geen lagere prijs te vinden. De gedachten dat Dixons alles doet voor klanten tevredenheid is bij mij na een mail aan Dixons als een zeepbel uiteen gespat.
VanderEs is niet vlug tevreden, airmails bij Dixons gaat alleen op bij speciale aanbiedingen en duidelijke vermelding van korting bij een vastgesteld aantal airmiles :oops:

VanderEs

Het heeft niets met tevreden zijn te maken maar wel met de voorspiegeling van Dixons
Wanneer ik op de site van Dixons intik "kopen met air miles" mag ik van een bedrijf als Dixons verwachten dat wanneer ik een overzicht krijg van 29 artikelen dat ik die ook met air miles kan kopen Terwijl op de site 10% airmiles korting op onze artikelen wordt aangegeven.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Je kunt die ene comment van Har06 gewoon negeren hoor. Die heeft altijd van die vreemde comments die niemand begrijpt. Het is een soort trol, lacht ook altijd om zijn eigen grappen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

VanderEs schreef:Dixons geeft 3jaar garantie en er was opdat moment geen lagere prijs te vinden. De gedachten dat Dixons alles doet voor klanten tevredenheid is bij mij na een mail aan Dixons als een zeepbel uiteen gespat.
Maar, Jawel, Dixons doet ook van alles voor de tevredenheid van klanten, maar alleen als deze klant hard tekeergaat.
Dat het eventueel de fout van de klant is - doet dan niet meer terzake - maar het hoofdkantoor geeft de klant gelijk en laat hun medewerkers als baksteen vallen en voor joker staan.

Alleen al daarom zou ik niet kopen bij zo`n bedrijf.
En, volgens mij zijn de prijzen van de iPads redelijk 'dynamisch' - gewoon even wachten tot het zoveel kost als je er voor uit wil geven - maar dan elders.

VanderEs

Ik heb toen de iPad air gekocht en er de hoofdprijs voor betaald. In de eerste instantie had de winkelmedewerkster mij overtuigd van mijn ongelijk over de 10% air miles korting.Wanneer ik later nogmaals op de site de zoekopdracht "kopen met air miles" intyp en er verschijnen 29 artikelen dan mag ik toch verwachten dat het juist is wat er staat en dat je dit kunt kopen met air miles. Een e-mail naar Dixons gaf hetzelfde verhaal als in het filiaal u kunt niet kopen met air miles alleen aanbiedingen. Maar dit zijn toch aanbiedingen, van een electronica keten als Dixons die ook software verkoopt mag je toch verwachten dat die hun ICT op orde heeft. Op dit moment heeft Dixons de zoekopdracht nog niet gewijzigd er verschijnen nu zelfs 30 artikelen kopen met air miles. Ik meen daarom nog steeds recht te hebben op 10% air miles korting. Het is toch €62,00

Gesloten