LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dalani

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
petrouchka

Dalani

Ongelezen bericht door petrouchka »

Op de site van Dalani (Dalani is een shoppingclub die Exclusieve design merken voor een aantrekkelijke prijs verkoopt) heb ik afgelopen maandag 2 broodbakmachines gekocht. De prijs per broodbakmachine was 14 euro’s en ik dacht toen dat het zeer waarschijnlijk een fout was (het had waarschijnlijk 140 euro’s moeten zijn). Er waren anderen artikelen die ook zeer scherp geprijsd waren. Ik heb dus mijn bestelling geplaats en betaald met IDEAL. Een uur later heb ik nog op hun site gecheckt of de artikelen nog beschikbaar waren en toevallig waren alle scherp geprijsd artikelen verdwenen. Ik had een email van hun verwacht met vermelding van de foutieve prijs maar tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een mail met het verhaal dat de leverancier het product niet kan leveren terwijl het product wel algemeen verkrijgbaar is bij verschillende webwinkels.
Moet ik hun verhaal geloven of heb ik recht op het product voor de betaald prijs?

witte angora

Re: Dalani

Ongelezen bericht door witte angora »

ik dacht toen dat het zeer waarschijnlijk een fout was
Blijkbaar was het een fout, omdat de scherp geprijsde artikelen al zeer snel verdwenen waren. Aangezien je zelf tot de conclusie bent gekomen dat dit een fout is (voor deze prijs kan er simpelweg niet geleverd worden) is de leverancier niet verplicht die dingen voor die prijs te leveren.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Wel Dalani, je vroeg jezelf immers ook al af of dit kon, nee dus. Wat ik dan wel weer vreemd vind is ze ineens niet meer konden leveren. Want ze staan immers al in hun "recht" dat de broodmachines duidelijk een verkeerde prijs hadden en, jij, net als een ander dat ook zo zag. Nu nog je geld terug, hoop dat je daar niet over hoeft te soebatten. Het product is wel te koop op andere web sites, schrijf je, ook voor €14,00 per stuk? Neem toch aan van niet?

Sorry petrouchka, dat ik je een "productnaam" gaf, foutje. Maar ja, tussen €14,00 en €125,00 zit natuurlijk een heel verschil, zoals je al terecht opmerkt.
Laatst gewijzigd door tenormin op 31 aug 2012 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

petrouchka

Ongelezen bericht door petrouchka »

Nee niet voor 14€ inderdaad maar voor 125€.
Ik vind het flauw dat zij gewoon niet toegeven dat zij een fout hebben gemaakt... en nu proberen mijn geld terug te krijgen....

Gesloten