LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De mooiste meubelen.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Badoux

De mooiste meubelen.nl

Ongelezen bericht door Badoux »

Nig meer gedupeerden van De Mooiste Meubelen.nl ?

Vorige week 12-10-2017 een klepbank besteld in deze webwinkel.
Via mail ontvangst en betalingsbevestiging ontvangen.
Daarna werd het stil. Paar dagen later mail verstuurd wanneer ik de klepbank kan verwachten. Geen reactie.
Vandaag proberen te bellen, geen contact.

Op facebook hun pagina bezocht.
Helaas veel klanten die, soms al maanden, op hun betaalde bestelling wachten.
Ook zij krijgen via telefoon en of mail geen contact.

crazyme

Re: De mooiste meubelen.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Er is wel iets vreemds met deze shop.

Het kvk nummer is van beterisoleren.nu
Het webshop keurmerk wordt onterecht gebruikt
http://www.keurmerk.info/Leden-en-Partn ... eubelen.nl

In de algemene voorwaarden staat een mobiel nummer
https://www.demooistemeubelen.nl/a-4772 ... orwaarden/

Dat nummer linkt ook naar beterisoleren.nu

U heeft meubelen gekocht bij een isolatieshop....
Kennelijk is de meubelhandel slechts bijzaak.

Badoux

Vandaag bericht van een transportbedrijf. De klepbank staat nu bij hun en maandag willen ze hem leveren.

Iets te hard geroepen of werd het ze te heet onder de voeten?

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Badoux schreef:Vandaag bericht van een transportbedrijf. De klepbank staat nu bij hun en maandag willen ze hem leveren.

Iets te hard geroepen of werd het ze te heet onder de voeten?
Of krijgt u nu de klepbank die voor een andere klant bedoeld was, maar géén topic had aangemaakt? :?:

Badoux

Geen idee.
Lees ook veel berichten over geleverde producten met beschadigingen of niet het juiste product.

Overigens op het mailtje na van het transportbedrijf nog geen enkele reactie van t bedrijf zelf.

We juichen dus nog maar niet te vroeg.

Badoux

De klepbank is inmiddels gearriveerd!
Van t bedrijf nog steeds niks vernomen dus t blijft wat vaag.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Badoux schreef:De klepbank is inmiddels gearriveerd!
Gelukkig dat je geen aangifte hebt gedaan (zoals zovele op facebook wel zeggen gedaan te hebben), dat zou dan een valse aangifte zijn geweest.

Kingra

Ongelezen bericht door Kingra »

Hier een soort zelfde verhaal. Op 15-10 klepbankkussen besteld en betaald. Na enige dagen geprobeerd om contact te krijgen om verwachte levertijd te achterhalen. Geen reactie op email en ingesproken voicemails. Zojuist weer gebeld en maar eens gekeken of ik de enige ben, dat blijkt helaas dus niet het geval te zijn...

Ik blijf via deze weg graag op de hoogte van eventuele ontwikkelingen

EstherEEE

Ongelezen bericht door EstherEEE »

Hoi, hier een zelfde verhaal. Krijg reactie dat de klepbank niet voorradig is. Wacht al 2 maanden.
Dus ben benieuwd wat je hebt gedaan om dit te versnellen.

EstherEEE

Ongelezen bericht door EstherEEE »

Wat een toeval. Vandaag gebeld voor de levering Door het transport bedrijf. Bijzonder,maarblij!!

Pyroshka

Ongelezen bericht door Pyroshka »

Ik heb 2 oktober een bestelling geplaatst voor een klepbankkussen. Jaren geleden hebben wij een klepbank gekocht bij dit bedrijf en toen was de afhandeling correct en vlot. Nu gaat het echter heel anders.

De levertijd van 3 weken is inmiddels al lang voorbij en ik heb meerdere mails gestuurd, een bericht op Messenger (facebook) achtergelaten en natuurlijk heb ik diverse keren gebeld. De telefoon staat echter direct doorgeschakeld naar mailboxnummer en er is geen mogelijkheid om een boodschap in te spreken. Ik ben blij te lezen dat er toch nog producten geleverd worden en dat er gereageerd wordt vanuit De Mooiste Meubelen. Wat hebben jullie gedaan? Dan kan ik dat ook nog proberen voordat ik aangifte ga doen.
sylvesterb schreef:
Badoux schreef:De klepbank is inmiddels gearriveerd!
Gelukkig dat je geen aangifte hebt gedaan (zoals zovele op facebook wel zeggen gedaan te hebben), dat zou dan een valse aangifte zijn geweest.
Om te voorkomen dat mensen geen aangifte meer durven te doen. Het klopt dat het doen van een valse aangifte strafbaar is. In artikel 188 Wetboek van Strafrecht staat: "Hij die aangifte of klacht doet dat een strafbaar feit gepleegd is, wetende dat het niet gepleegd is, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie". Bewezen moet worden dat de verdachte de aangifte heeft gedaan, terwijl hij wist dat de aangifte niet waar is. Een aangifte is dus vals als je het product al geleverd hebt gekregen en dan alsnog aangifte doet van (in dit geval) internetoplichting. Een aangifte is niet vals als je ruim na de afgesproken levertijd nog op het product zit te wachten, aangifte doet en dat er opeens (zonder bericht) toch geleverd wordt.

JoeriPeep

Ongelezen bericht door JoeriPeep »

Ik heb ook een bestelling geplaatst voor een salontafel op deze site. Dit heb ik geplaatst begin Oktober.
Helaas heb ik na het ontvangen van een ordernummer helemaal niets meer vernomen van dit bedrijf. Via de email krijg ik geen reactie en als je een bericht wil plaatsen op deze site wordt deze eerst doorgestuurd naar datzelfde email adres. Daar verwacht ik dus ook geen antwoord op. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en je wordt gelijk doorverwezen naar een mailbox van een bepaald 06 nummer.

Kingra

Ongelezen bericht door Kingra »

Inmiddels weer 2 weken verder (na mijn eerdere bericht) en nog steeds geen reactie op telefoontjes, mailtjes etc. De buurman is gebeld, hij bevestigd dat er nog wel wat activiteit is maar ook dat er 'problemen' spelen. Het duurt mij allemaal te lang, ik ga aangifte doen deze week. Vals of niet vals maakt me niet uit, dit kan gewoon niet. Inmiddels zijn de contactgegevens ook van de website verdwenen, het lijkt steeds verdachter te worden.

Zydix

Ongelezen bericht door Zydix »

2 weken geleden een stoel besteld en is in het weekend afgeleverd.
Goed product en ben er blij mee.
De communicatie van het bedrijf kan beter maar naar mijn ervaring geen oplichtingspraktijken.

Kato83

Ongelezen bericht door Kato83 »

Wij hebben op 12 augustus 2017 de betaling gedaan voor een klepbank 445 euro. Na telefonisch geen contact , op 9 september dan toch een mail reactie dat de bank de week nadien zou binnen zijn. Sindsdien geen communicatie meer en geen reactie op mails of gsm.

Voor ons is het veel geld en een heel onduidelijke situatie. Levertermijn van 3 weken is ruim 3 maand verstreken. Wij hopen op levering of ons geld terug.

Wij wonen in België en hier zijn klepbanken niet te koop. Ons leek de webwinkel te vertrouwen aangezien er vele goede reacties en mooie foto's van klanten op staan. Wij hopen echt dat De Mooiste Meubelen oprecht is.

Marian1974

Ongelezen bericht door Marian1974 »

29 november een klepbank besteld en betaald. Ik kreeg een orderbevestiging per mail. Levertijd: drie weken.
Nu meerdere keren gebeld, voicemail ingesproken en gemaild. Geen gehoor en/of reactie

SnipP

Ongelezen bericht door SnipP »

Ik heb 29 oktober een klepbank besteld en ervaar hetzelfde.
Ofwel, geen levering en geen contact kunnen krijgen met de mooiste meubelen.
- Geen reactie op mijn e-mails
- Telefonisch zijn ze niet bereikbaar
- Voicemail is zelfs uitgeschakeld

Ik ben héél benieuwd wanneer de bank komt!

Marian1974

Ongelezen bericht door Marian1974 »

We zijn nu weken verder en nog steeds geen klepbank gezien. Deze had ik op 29 oktober besteld en betaald.
Meldingen gedaan bij Radar, Meld nu.nl, Thuiswinkel.org, Marktplaats en nog een aangifte gedaan bij de politie.
Wat ik vreemd vindt is dat de website nog steeds 'in de lucht' is.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Marian1974 schreef:We zijn nu weken verder en nog steeds geen klepbank gezien. Deze had ik op 29 oktober besteld en betaald.
Meldingen gedaan bij Radar, Meld nu.nl, Thuiswinkel.org, Marktplaats en nog een aangifte gedaan bij de politie.
Wat ik vreemd vindt is dat de website nog steeds 'in de lucht' is.
Melding maken bij Radar heeft niet veel nut. Meldnu.nl en aangifte bij de politie kan alleen bij een strafbaar feit, dat is hier (nog) niet aan de orde.
Dus vreemd is het niet dat de website nog steeds in de lucht is.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Al gebeld met het isolatiebedrijf ?

Gesloten