Het NDC (Natuurlijk Dood Centrum, www.natuurlijkdoodcentrum-shop.nl) levert bestelde artikelen niet uit, maar accepteert wel geld dat overgemaakt wordt na een bestelling. Ik heb in middels aangifte van oplichting gedaan bij de Politie Amsterdam-Amstelland.
Ik had het Tibetaanse Boek van Leven en Sterven besteld voor het bedrag van 33 Euro, incl. bezorgkosten en het bedrag overgmaakt. Ik kreeg keurig een bevestiging van de bestelling via email, maar na meerdere emails over een periode van bijna twee maanden heb ik nog steeds geen enkele reactie van de firma ontvangen. Men regeert niet op email en niet op telefonisch contact.
Inmiddels is er al een serie mensen met dezelfde ervaring bij deze firma - geen levering, geen reactie op email of telefoon, maar wel geld aannemen!
Een van de andere bedrogen klanten heeft inmiddels met mij contact opgenomen, we laten het er niet bij zitten!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De NDC-shop levert niet, reageert niet
-
sambalboer
Re: De NDC-shop levert niet, reageert niet
Ik heb helaas hetzelfde verhaal als hierboven beschreven...boekjes besteld voor ruim 30,00 geen reactie via mail,en schrijven,en NIETS ontvangen...
deze mensen moeten gestopt worden!!!
zo gemeen om kwetsbare mensen in hun verdriet geld af te troggelen.
hopelijk kan tros radar iets bereiken.
deze mensen moeten gestopt worden!!!
zo gemeen om kwetsbare mensen in hun verdriet geld af te troggelen.
hopelijk kan tros radar iets bereiken.
-
Guardian72
- Contacteer:
Contactgegevens van de houder van de site.Domeinnaam natuurlijkdoodcentrum-shop.nl
Status actief
Houder Informer Software BV
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Informer Software B.V.
de Star G
2266NA LEIDSCHENDAM
Schrijf of bel hen eens - mischien helpt het.
Deze informatie is gewoon openbaar op te vragen bij de SIDN.
-
radertje denkt mee
Al een jaar geleden een boek besteld, en regelmatig een mailtje gestuurd naar deze webwinkel, maar nooit een reaktie ontvangen.
Ik heb een half jaar geleden ook een kopie van betaling naar deze site gestuurd, en mijn bestelling is 'gewoon' zichtbaar als ik inlog...
Nu heb ik het met bovenstaand mail adres geprobeerd, maar deze meneer is met vakantie en ben doorverwezen naar [email protected]
word vervolgd...
Ik heb een half jaar geleden ook een kopie van betaling naar deze site gestuurd, en mijn bestelling is 'gewoon' zichtbaar als ik inlog...
Nu heb ik het met bovenstaand mail adres geprobeerd, maar deze meneer is met vakantie en ben doorverwezen naar [email protected]
word vervolgd...
-
radertje denkt mee
Helaas... Ik krijg vrijwel meteen antwoord van de medewerker(s) van Informer, maar zij kunnen mij niet helpen. Zij hebben de site gemaakt en hosten deze, maar kunnen verder niets doen.