LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Diefstal camera uit bus, geen uitkering reisverzekering

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sandersar

Diefstal camera uit bus, geen uitkering reisverzekering

Ongelezen bericht door sandersar »

Wie kan mij tips geven bij het volgende conflict met mijn reisverzekeraar, Reaal? Een aantal weken geleden is mijn koffer gestolen uit de laadruimte van een pendelbus tussen vliegveld en centrum Milaan. In de koffer zat helaas ook mijn spiegelreflexcamera en een dure zonnebril (achteraf niet handig van me). Deze blijken nu niet te worden vergoed door mijn reisverzekering. In de begeleidende brief wordt verwezen naar de polis-voorwaarden waarin staat dat bij diefstal dure voorwerpen niet worden vergoed als ze onafgesloten of uit het zicht lagen.

Ik heb nog nooit eerder gebruik gemaakt van mijn reisverzekering en nu heb ik hem een keer nodig en dan heb je er niets aan. Erg frustrerend! Vooral omdat je weet dat een iets ander verhaal er wel voor had gezorgd dat ik het geld vergoed had gekregen. Eerlijkheid wordt helaas niet beloond...

Zijn er mensen die nog tips voor me hebben?

tennis

Re: Diefstal camera uit bus, geen uitkering reisverzekering

Ongelezen bericht door tennis »

In de begeleidende brief wordt verwezen naar de polis-voorwaarden waarin staat dat bij diefstal dure voorwerpen niet worden vergoed als ze onafgesloten of uit het zicht lagen.
Heb je dit zelf nagelezen, want de verzekeraars schrijven wel eens iets, wat dan toch niet daar staat?

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Volgens mij gaat het over het niet vergoeden van goederen die in het zicht lagen....
En mijn mening: ik geloof er geen barst van, als je op vakantie gaat of een stedentripje maakt zet je je bril op en je camera om je nek.
Volgens mij worden we in de mailing genomen, je probeert m.i. de verzekering een loer te draaien.

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

sandersar schreef:Wie kan mij tips geven bij het volgende conflict met mijn reisverzekeraar, Reaal? Een aantal weken geleden is mijn koffer gestolen uit de laadruimte van een pendelbus tussen vliegveld en centrum Milaan. In de koffer zat helaas ook mijn spiegelreflexcamera en een dure zonnebril (achteraf niet handig van me). Deze blijken nu niet te worden vergoed door mijn reisverzekering. In de begeleidende brief wordt verwezen naar de polis-voorwaarden waarin staat dat bij diefstal dure voorwerpen niet worden vergoed als ze onafgesloten of uit het zicht lagen.

Ik heb nog nooit eerder gebruik gemaakt van mijn reisverzekering en nu heb ik hem een keer nodig en dan heb je er niets aan. Erg frustrerend! Vooral omdat je weet dat een iets ander verhaal er wel voor had gezorgd dat ik het geld vergoed had gekregen. Eerlijkheid wordt helaas niet beloond...

Zijn er mensen die nog tips voor me hebben?

Hhmmm zijn wel de 2 meest geclaimde producten. Hoe zijn de anderen reizigers hiermee omgegaan, ervan uitgaand dat niet alleen jouw koffer gestolen was?
Aangifte gedaan? Hoe reageert het vervoersbedrijf?

Gesloten